“Aanrader!”

Kehagias
Geclassificeerd als nr. 2 van 4 Restaurants in Stavromenos
Keukens: Grieks
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed Grieks restaurant, maar ook andere gerechten. Altijd vriendelijk en warm ontvangen.
Gezellig om te zitten. Super gastheer!
Zeker aan te bevelen.

Datum van bezoek: augustus 2021

14 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten daar tijdens onze vakantie. Kost werkelijk waar helemaal niets, en de ober die dronk gezellig een klein drankje met ons mee die we van ze hadden gekregen.
Leuke mensen, die je echt waarderen.

Datum van bezoek: september 2017
10 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super gezellig restaurant, zeer lekkere keuken en geweldig personeel. We komen hier reeds enkele jaren en worden elke keer opnieuw verwend. Efcharistó Costas and Lefteres

Datum van bezoek: juli 2017
10 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Kehagias in Stavromenos is zeker een bezoek waard. In de zomer en winter geopend. Lekker eten bij de open haard . Goede vriendelijke bediening . Eten was zeer smaakvol, tzaziki was uitstekend van smaak evenals de stifafo en lam met artisjok . Wij komen er snel terug!

Datum van bezoek: november 2016
5 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige sfeer,zowel in de zomer als in de winter.
Zomers gezellig op een mooi beschut terras.
s ' winters lekker bij het hardvuur met Griekse vrienden.

Datum van bezoek: januari 2016

Reizigers die Kehagias bekeken, bekeken ook

Stavromenos, Rethymnon Prefecture
Rethymnon, Rethymnon Prefecture

Sfakaki, Rethymnon Prefecture
Stavromenos, Rethymnon Prefecture

In Kehagias geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.