Greg
Veurne, België

Gebruik gemaakt van Sauna zonder overnachting

Beoordeling van 't Mineraal
4,0 van 5 bollen24 jul 2022 beoordeeld
Thermen Mineraal maakt deel uit van een wellness groep (Dilbeek & Londerzeel). in vergelijking met deze 2 is deze mss iets minder groots maar op zich gezien is deze sauna zeker aan te raden.

Bij het onthaal waren ze zeer vriendelijk, we kregen een slot met sleutel voor ons kastje. Dit wordt aangeraden om af te geven aan de bar. Je mag deze sleutel ten alle tijde gaan halen om in je kastje te gaan (fles water).

Er zijn voldoende sauna's aanwezig waaronder 2 stoombaden. De 2de is achteraan in het complex op de 1de verdieping maar is perfect toegankelijk met de lift. Het hele complex is aangepast voor rolstoelgebruikers & is voor ons de eerste keer dat dit opvalt.

Zowel binnen als buiten waren er veel lichtstoelen aanwezig met een tafeltje erbij voor een drankje. Er is ook een mooie vijver met kois.

Er zijn voldoende opgietsessies die naar het einde toe hevig waren, tip: niet direct bovenaan zitten.

(dit alles met een bon van vakantieveiling, aan de helft van de prijs voor 2p)
Datum van verblijf: juli 2022
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Hotels.com
8.8 km van 't Mineraal
Zwembad
Meer hotels in Rijmenam bekijken
Beoordeeld op 10 juni 2022

Op 09/06/2022 met bon van vakantieveilingen op weg naar de thermen , na een uurtje rijden blijkt dat de straat onderbroken is ( vermeld dit op jullie site en op facebook A.U.B. ) geen nood via zijstraat is parking te bereiken . Hebben de korte opgiet van 16u30 meegemaakt , in de sauna's was het niet druk , zodat je ten volle kan genieten . Bij het restaurant liep het allemaal mis , ik nam een suggestie , wat bleek , de suggestie was niet beschikbaar , kan gebeuren , maar op een donderdag en weinig eters aanwezig vind ik dit al niet normaal , soit andere keuze dan maar .
Na ongeveer een uur wachten komt men af met de mededeling dat er iets was fout gelopen met de printer( ? )en men ons aanbood om iets drinken van de zaak .
Ondertussen was het voor ons al te laat om onze laatste afsluiter ( infrarood ) af te werken , dit dankzij de lamentabele bediener en de foute printer ...
Deze bediener was gewoonweg onze bestelling door te geven aan de keuken ja !!
De printer werkte wel voor de mensen die na ons hadden plaatsgenomen , en voor ons hun eten hadden ontvangen ...
Raar was ook bij de afrekening , dat niet vroeg of alles in orde was , raar he !
Fouten gebeuren nu eenmaal , geef dit dan ook toe , en maak de mensen niets wijs !
Toch van de thermen ten volle kunnen genieten , enkel de infrarood niet .
Heb in thermen Londerzeel nog nooit meegemaakt dat de suggesties niet meer voorradig waren .
Grtjs ,
Jo & Norma

Datum van verblijf: juni 2022
Beoordeeld op 31 december 2021 via mobiele applicatie

Kamer geboekt tussen kerstmis en nieuwjaar
Kamers mooi vernieuwd maar wat een drukte!!!
Bijna 500 eurobetaald voor overnachting met behandelingen maar we hadden de eerste dag zelfs geen ligbed.. totaal onaanvaardbaar!!
De parkings stonden overvol zelfs de aanpalende straten stonden vol. Ze hielden totaal geen rekening met Corona.. wel integendeel. Hoe meer zielen hoe meer centen zeker?
Zwaar teleurgesteld, kan zoveel beter!

Datum van verblijf: december 2021
Beoordeeld op 17 februari 2020

We werden heel vriendelijk ontvangen aan de receptie en naar onze kamer begeleid, ondertss kregen we de uitleg. Ruime kamer met terras! Het sauna complex was heel netjes, ook niet druk.
Wij hadden een formule waar ook badjassen en handdoeken voorzien waren, enkel slippers moesten we meebrengen!
Het eten was lekker. Super vriendelijke bediening!
Heel verzorgde brunch op zondag!
De tuin was heel goed onderhouden!
minpunt: mensen blijven niettegenstaande het niet toegelaten is zetels reserveren.
Ik vond het spijtig dat er mag gerookt worden in het complex. Waarom niet gratis water voorzien cfr sommige andere sauna complexen.

wij hebben er van genoten!

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 7 februari 2020

Wij hadden een bon via vakantieveilingen gewonnen die geldig is tot 28/2.
Nu blijkt dat er in februari geen enkele dag meer vrij is,dus ben ik mijn bon eigenlijk kwijt.Zij hebben wel het geld maar ik geen wellnessdag.Doe dan gewoon niet mee met deze actie.
Het is al de 2e keer dat ik hier problemen heb om te kunnen reserveren.
Ik begrijp dat bepaalde periodes druk zijn (Valentijn,krokusvakantie) maar op een gewone werkdag ????
Helaas zij jullie nu 2 klanten kwijt die nochtans graag kwamen en tevreden waren over de infrastructuur.
Gelukkig is er bij thermen Londerzeel wel altijd een dagje te boeken,daar heb ik nog nooit geen problemen gehad.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 27 januari 2020

Het Mineraal blijft een top locatie voor een dagje sauna/wellness.Een ruime keuze aan sauna's en zwem/bubbelbaden; rustig gelegen en super vriendelijk personeel. Ook hygiene staat duidelijk hoog op het prioriteitenlijstje. Het restaurant is verfijnd en er is een ruim aanbod. Binnen dezelfde 'familie' is ook Thermen Londerzeel een aanrader.

Datum van verblijf: april 2019