Beoordeeld op 12 mei 2018

Hele slechte keuken op het rand van vergif! Heb nog nooit zoiets vreselijks op mijn bord gekregen wat bv een sappige kipfilet zoals op de kaart staat, was het een door de zwarte zee gevlogen, uitgedroogde harde kipfilet!!! Ook andere gerechten zijn niet te vreten. Opgietingen zijn redelijk erbarmelijk. Voor mij dit NOOIT meer!!!

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 25 maart 2018 via mobiele applicatie

Wij hebben echt genoten van ons verblijf. Een mooie kamer en op zondag een uitgebreide brunch.
Wij hadden ook elke een massage geboekt en ook dat was dik in orde.
Aan de receptie werden heel vriendelijk ontvangen.
Oh, de opgietsessie was ook heel goed.
Wat voor ons een minpuntje was, was het lawaai als je in de zalige zeteltjes aan de haard lag.
Maar verder prijs/kwaliteit zeer ok.

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 3 maart 2018

Veel ruimte, zowel binnen als buiten. Toch wel enkele minpuntjes die meer en meer opduiken. Zo is er het storende achtergrondlawaai, precies op een plek waar je stilte verwacht. Zo was het stoombad defect achteraan. Weinig tot geen geurtjes meer in de sauna's, idem mbt de muziek...Hier en daar mocht het ook wat properder zijn.
Verder vriendelijke medewerkers, lekker en verzorgde lunch, professionele opgietsessies maar wat extra aandacht hier en daar mag wel.

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 21 februari 2018 via mobiele applicatie

Ik ben samen met 3 vrienden naar het saunacomplex geweest en heb daar mij flink verbrand aan de stoof die in de bovenruimte staat naast de opgietsauna.
De reactie van het personeel en de leiding achteraf was eentje van eigen schuld dikke bult. Hoe warmer hun sauna was, des te kouder hun reactie. Mijn vrienden en ik zijn allen geschokt door dit totaal gebrek aan klantenservice. Ik werd verzorgd, niet eens in een ehbo-ruimte, maar in een achterkamer van de keuken.
Zonder handschoenen aan, met de verkeerde gel. Daarna werd ik aan de receptie gewoon uitgelachen . Hier zijn ook meerdere getuigen van. Schandalig gewoon

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 18 januari 2018 via mobiele applicatie

Hier komen met regelmaat genieten van de welness luxe. Afsluiten doen we meestal met een lekkere Mezze. Deze is een aanrader.nergens vind zo een rijkelijk gevulde schotel. Daar een lekker glaasje wijn bij en je komt volledig herbront buiten.

Datum van verblijf: december 2017