“Heerlijk gegeten”

Geclassificeerd als nr. 1 van 8 Restaurants in Rijmenam
Dineropties: Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Buiten zitten, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een geslaagde avond dankzij het lekkere eten en de goeie bediening. Ben hier al meerdere keren geweest en telkens was het top!!

25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Slechte service; zoals de vorige keer. Keuze zeer beperkt. Tartaar niet te eten zuur en diepvriesfriet te ver gebakken. Wijn werd zelf niet geproefd, enkel ingegoten . Bij de afrekening kregen we zelf geen geldig btw ticket . Zeker niet voor herhaling vatbaar

29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren gaan eten met onze skivrienden en super lekker, gereserveerd voor 4 en onverwachts ons zoontje meegenomen en geen probleem, stoel bijgezet zonder probleem. Goede bediening en voor ons zoontje ook in orde. De 2de maal geweest en steeds dik in orde...

Mvg Sisse

22 april 2018 beoordeeld

We aten hier op een mooie avond en op zich was het niet te druk in het restaurant. We hebben toch een kleine 2u moeten wachten op onze hoofdgerechten wat te lang is. Er waren kinderen bij en die zouden al veel vroeger mogen bediend zijn. Gasten die na ons waren aangekomen waren sneller bediend.
De vleeskwaliteit is er onberispelijk maar er hangt toch een stevig prijskaartje aan.

17 april 2018 beoordeeld

Nogmaals langs geweest op dit adres, en wat was er weer het een en ander veranderd. Bij binnenkomst zagen we direct op de pralinetoog die mooi gevuld was voor Pasen. Dit wordt allemaal huisgemaakte zelfs gevulde eieren en holgoed. Goed om te weten!
Het vlees was weerom in orde en het voorgerecht van de suggesties de hopscheuten heeft ons verrast. De koffie die ze hier zelf branden met een retro probat koffiebrander was dik in orde ze hadden 5 verschillende soorten en we namen ook een zakje mee voor thuis. Hier zien ze ons terug voor het eten maar ook voor pralines en koffie te kopen.

Reizigers die Bombardon bekeken, bekeken ook

Boortmeerbeek, Vlaams-Brabant

Haacht, Vlaams-Brabant
Keerbergen, Vlaams-Brabant

In Bombardon geweest? Deel je ervaringen!