Clearwater Lodge(Clearwater)
Ace Western Motel(Clearwater)
Nakiska Ranch(Clearwater)
  • Gratis parkeren
Wells Gray Golf Resort & RV Park(Clearwater)(Heel veel waar voor je geld!)
Orbitz.com
TripAdvisor
TripAdvisor
9 november 2017 beoordeeld

Zeer goede ervaring met dit hotel. Niet het meest luxeuze, maar je had niks te kort en alles was goed verzorgd. Prijs-kwaliteit zeker ok!
Goede ontvangst, vriendelijke mensen.
Ik was mijn slippers vergeten en ze hebben er direct alles aan gedaan me deze terug te kunnen bezorgen! :)

• Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Bonnie R, Owner van Wells Gray Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 november 2017

Happy to hear you received your sandals. Thank you for the positive feed back.

1 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel is leuk, zij het niet luxueus. Parking is er voldoende en je bent snel in het 'centrum'. Rustig maar niet modern.
Ontbijten kan je in hetzelfde gebouw (maar is niet inbegrepen).
Bedden zijn er zeer goed (en hoog).

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
11 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je aankomt hartelijk ontvangst, parkeerplaats bij de kamers, kamer netjes, restaurant ptoberen ze je echt te verwennen, zeer goed diner en ontbijt. Mooie hier is dat de plaatselijke bevolking ook hier naar toe komt, zodat er een gezellige en gemoedlijke sfeer is.

Verbleef: juni 2017, reisde met familie
Bonnie R, Owner van Wells Gray Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 juni 2017

Thank You for your Review!!

21 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier 1 nacht gelogeerd tijdens onze doorreis door West-Canada via Travelbird. Typisch Noord-Amerikaans hotelletje met bijhorende restaurant en bar. Propere kamers en vriendelijk personeel, maar verwacht je niet aan veel luxe. Maar je komt niets tekort.

Ligging is wel ideaal als je een dag gepland hebt om door te brengen in het Well Grays Provincial Park, ligt er namelijk op enkele kilometers van. Lijkt ons goed om 1 nacht door te brengen, maar niet veel langer.

Bijhorend restaurant is best gezellig met ruime keuze van maaltijd en/of ontbijt. Lekker en vrij goedkoop, maar verwacht geen hoogstaande keuken. Leek ons ook de beste plaats om iets te eten, want in de rest van Clearwater was er zo goed als niets te vinden...

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
Bonnie R, Owner van Wells Gray Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 mei 2017

Thank you for staying with us & posting a review. Enjoy the rest of your holiday!!

16 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben twee nachten geslapen in het hotel. Kamer wat verouderd maar wel
Schoon. Personeel vriendelijk. Restaurant was echt goed. Personeel erg vriendelijk. We moesten zowel
Voor diner als ontbijt niet lang wachten en hebben heerlijk gegeten. Grote porties en de smaak was goed!! De slechte recensies ik tripadvisor zijn niet waar en dit restaurant mag echt hoog in de advies lijst komen te staan wat ins betreft!!!

Verbleef: september 2016, reisde met een partner