Beoordeeld op 1 oktober 2017 via mobiele applicatie

Het hotel is leuk, zij het niet luxueus. Parking is er voldoende en je bent snel in het 'centrum'. Rustig maar niet modern.
Ontbijten kan je in hetzelfde gebouw (maar is niet inbegrepen).
Bedden zijn er zeer goed (en hoog).

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 11 juni 2017 via mobiele applicatie

Als je aankomt hartelijk ontvangst, parkeerplaats bij de kamers, kamer netjes, restaurant ptoberen ze je echt te verwennen, zeer goed diner en ontbijt. Mooie hier is dat de plaatselijke bevolking ook hier naar toe komt, zodat er een gezellige en gemoedlijke sfeer is.

Datum van verblijf: juni 2017
Bonnie R, Owner van Wells Gray Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juni 2017

Thank You for your Review!!

Beoordeeld op 21 mei 2017 via mobiele applicatie

Hier 1 nacht gelogeerd tijdens onze doorreis door West-Canada via Travelbird. Typisch Noord-Amerikaans hotelletje met bijhorende restaurant en bar. Propere kamers en vriendelijk personeel, maar verwacht je niet aan veel luxe. Maar je komt niets tekort.

Ligging is wel ideaal als je een dag gepland hebt om door te brengen in het Well Grays Provincial Park, ligt er namelijk op enkele kilometers van. Lijkt ons goed om 1 nacht door te brengen, maar niet veel langer.

Bijhorend restaurant is best gezellig met ruime keuze van maaltijd en/of ontbijt. Lekker en vrij goedkoop, maar verwacht geen hoogstaande keuken. Leek ons ook de beste plaats om iets te eten, want in de rest van Clearwater was er zo goed als niets te vinden...

Datum van verblijf: mei 2017
Bonnie R, Owner van Wells Gray Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 mei 2017

Thank you for staying with us & posting a review. Enjoy the rest of your holiday!!

Beoordeeld op 16 september 2016 via mobiele applicatie

Wij hebben twee nachten geslapen in het hotel. Kamer wat verouderd maar wel
Schoon. Personeel vriendelijk. Restaurant was echt goed. Personeel erg vriendelijk. We moesten zowel
Voor diner als ontbijt niet lang wachten en hebben heerlijk gegeten. Grote porties en de smaak was goed!! De slechte recensies ik tripadvisor zijn niet waar en dit restaurant mag echt hoog in de advies lijst komen te staan wat ins betreft!!!

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 3 juli 2016

Onze ingang was via de achterkant van het hotel. Zag er wat sjofel en oud uit, zeker aan de buitenkant en het rook er binnen wat muf. Kamer netjes en schoon, bedden goed. s'Avonds gegeten in hotel, heel goed. Ontbijt genoten in het hotel volgende ochtend. Zeer goed en gezellige en leuke bediening.

Kamertip: Kamer met uitzicht op de binnentuin zijn rustiger.
Datum van verblijf: juli 2016