Wells Gray Inn
US$ 80*
US$ 87*
US$ 77*
  • Gratis parkeren
Mountain Springs Motel & RV Park(Barriere)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 71*
Clearwater Lodge(Clearwater)
TripAdvisor
1 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel is leuk, zij het niet luxueus. Parking is er voldoende en je bent snel in het 'centrum'. Rustig maar niet modern.
Ontbijten kan je in hetzelfde gebouw (maar is niet inbegrepen).
Bedden zijn er zeer goed (en hoog).

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
11 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je aankomt hartelijk ontvangst, parkeerplaats bij de kamers, kamer netjes, restaurant ptoberen ze je echt te verwennen, zeer goed diner en ontbijt. Mooie hier is dat de plaatselijke bevolking ook hier naar toe komt, zodat er een gezellige en gemoedlijke sfeer is.

Verbleef: juni 2017, reisde met familie
Bonnie R, Owner van Wells Gray Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 juni 2017

Thank You for your Review!!

21 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier 1 nacht gelogeerd tijdens onze doorreis door West-Canada via Travelbird. Typisch Noord-Amerikaans hotelletje met bijhorende restaurant en bar. Propere kamers en vriendelijk personeel, maar verwacht je niet aan veel luxe. Maar je komt niets tekort.

Ligging is wel ideaal als je een dag gepland hebt om door te brengen in het Well Grays Provincial Park, ligt er namelijk op enkele kilometers van. Lijkt ons goed om 1 nacht door te brengen, maar niet veel langer.

Bijhorend restaurant is best gezellig met ruime keuze van maaltijd en/of ontbijt. Lekker en vrij goedkoop, maar verwacht geen hoogstaande keuken. Leek ons ook de beste plaats om iets te eten, want in de rest van Clearwater was er zo goed als niets te vinden...

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
Bonnie R, Owner van Wells Gray Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 mei 2017

Thank you for staying with us & posting a review. Enjoy the rest of your holiday!!

16 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben twee nachten geslapen in het hotel. Kamer wat verouderd maar wel
Schoon. Personeel vriendelijk. Restaurant was echt goed. Personeel erg vriendelijk. We moesten zowel
Voor diner als ontbijt niet lang wachten en hebben heerlijk gegeten. Grote porties en de smaak was goed!! De slechte recensies ik tripadvisor zijn niet waar en dit restaurant mag echt hoog in de advies lijst komen te staan wat ins betreft!!!

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
3 juli 2016 beoordeeld

Onze ingang was via de achterkant van het hotel. Zag er wat sjofel en oud uit, zeker aan de buitenkant en het rook er binnen wat muf. Kamer netjes en schoon, bedden goed. s'Avonds gegeten in hotel, heel goed. Ontbijt genoten in het hotel volgende ochtend. Zeer goed en gezellige en leuke bediening.

Kamertip: Kamer met uitzicht op de binnentuin zijn rustiger.
  • Verbleef: juli 2016, reisde met familie