Vandaag geopend: 08:00 - 19:00

vanaf US$ 89,18
vanaf US$ 146,46
vanaf US$ 318,27
Beoordeeld op 11 augustus 2019 via mobiele applicatie

Onder deskundige begeleiding van Maddy en Doug, met een flinke dosis gezonde humor, hebben wij een super-leuke rafting-ervaring gehad.
Busrit naar startpunt was al een belevenis op zich. Raften was gaaf, tussendoor een stukje lopen geen probleem en zwemmen in de rivier ook een leuke ervaring.
Aanrader voor iedereen met en zonder ervaring in raften!

Beoordeeld op 9 augustus 2019 via mobiele applicatie

Tour van 4 uur van 4 uur op de Clearwater rivier gedaan. Echt een geweldige ervaring.
Je meldt je met je zwemkleding en kleren bij de balie. Je moet schoenen aan en deze worden nat want je gaat het water in en je moet een stuk door het bos lopen. Als je op tijd bent kun je bij IWE schoenen lenen. Wel zo handig hoeven je eigen schoenen niet nat het koffer in.
Waardevolle spullen thuis laten of in de auto. Autosleutels afgeven bij de balie.
Je krijgt een wetsuit aan en zwemvest en een helm. (Er zijn er met Gopro houders)
Met de schoolbus ga je stroomopwaarts. Onderweg veel info en humor van de instructeurs. Bij het water trek je de kleding van IWE aan over je eigen badkleding.
Tijdens de tocht veel instructies, info en weetjes.
Tocht is voor iedereen te doen en erg spectaculair. 1 stuk wordt overgeslagen, hoogste categorie, omdat deze voor niemand veilig is.
Op een plek kun je achter de boot aan zwemmen in de wilde rivier. Gaaf om te doen.

Je gaat nat in de bus terug 2 minuten rijden en kunt bij IWE douchen en omkleden.

Voorin de boot is het het leukste om te zitten. Er wordt tussendoor gewisseld.
Naderhand kun je de foto’s bestellen op een USB-stick. (20-tal van jouw boot)

Beoordeeld op 8 augustus 2019

Maddy en haar collega namen ons mee op een geweldig rafting avontuur mét jump in een waterval. Een super ervaring!

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 1 augustus 2019

Als eerste een waterval ervaring, stevige hike, maar zeker de moeite waard. Heel speciaal om onder een waterval door te lopen. Tussen de middag zeer goede lunch. En natuurlijk mooie en uitdagend rafting op de rivier. Zeer goede en leuke instructeurs. Al met al hele leuke mooie dag. Ook namens Little prinses ;-)

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 29 juli 2019

Wat een fantastische ervaring! Blij dat we dit konden meemaken! Goede gidsen, zeer goede veiligheidsinstructies. Ondanks het slechte weer hadden we geen kou en hebben we echt genoten.

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met deze attractie