Beoordeeld op 10 oktober 2017 via mobiele applicatie

Wat een geweldige plek hebben Marion en Michael gebouwd.
De kamer was zo mooi! Heerlijk buiten kunnen zitten. Bezoek van een eekhoorntje. Echt genoten van de natuurlijk omgeving. Echt midden in Wells Gray. Vantevoren boodschapjes doen in Clearwater, want dat is wel een half uurtje rijden.
Het ontbijt is ook royaal. Heerlijk en gezellig met de andere gasten in de gezamenlijke ontbijtruimte.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 7 oktober 2017

Verblijf uitstekend, zeer ruime en schone kamer. Een heerlijke rustige omgeving en prachtige tuin. De gastvrouw en gastheer zijn vriendelijk en verzorgen een heerlijk ontbijt. Het enige jammere was dat we niet langer konden blijven.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 9 september 2017

Marion en Michael hebben een prachtige B&B in een schitterende omgeving.
Hele mooie, complete en zeer schone kamers. 's Morgens een heerlijk ontbijt en 's avonds de mogelijkheid van een gezamenlijke bbq. Michael en Marion zijn bijzonder gastvrij en behulpzaam.
Wij hebben er een prachtige tijd gehad.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 6 augustus 2017 via mobiele applicatie

Een geweldige locatie halverwege de weg naar Wells Gray Park. Midden in de natuur verbleven wij in een uitstekende b&b verzorgd door een Duits echtpaar, Marion en Michael. Onze kamer was heerlijk ruim en lekker koel, supergoed groot bed. Voor de dag van aankomst hadden wij gegrilde zalm gereserveerd die super lekker bereid was met als bijlage mediterrane groente. Ook een heerlijk zelfgemaakte parfait met bosbessensaus. Het ontbijt was zeer verzorgd en uitgebreid met eieren, fruit, cereals, heerlijke broodjes, kaas en vleeswaren. Twee nachten daar geweest en ' avonds steeds heel gezellig gebabbeld met de andere gasten en het echtpaar. Jammer dat we na twee dagen weer verder moesten.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 3 september 2016 via mobiele applicatie

Hele mooie locatie, ruime schitterende kamers met mooie douche, groot zalig bed. Tuin met eigen wandelroute is schitterend. Ontbijt was ook top. Het zit midden in het park waardoor je dichtbij alle bezienswaardigheden zit en weinig hoeft te rijden.

Datum van verblijf: september 2016