Dutch Lake Motel and RV Campground
Clearwater Lodge(Clearwater)
Ace Western Motel(Clearwater)
20 augustus 2016 beoordeeld

hier 2 nachten gestaan . van hieruit de 4 watervallen bezocht well's grey park
heerlijk zwemwater na een hekle warme dag. restaurant is prima . de plekken zijn groot met water en stroom en soms met afvoer.
ligt lekker rustig

• Verbleef: juni 2016, reisde alleen
1 augustus 2016 beoordeeld

We hebben overnacht in een kamer op de begane grond. Kamer is ruim, eenvoudig maar schoon met een heerlijk zitje aan een grasveld. Ook een zitje in de kamer als het weer zou tegenzitten, maar dat was bij ons niet het geval. Wat wil een mens nog meer na alle hotelkamers met koude airco? Wij vinden het hier prima, ook prima prijs (115 dollar per nacht is niet duur voor zijn 4en). Receptie is vriendelijk en levert extra handdoeken als je in het meer wilt zwemmen. Tv heeft veel digitale zenders, zijn even lastig te vinden maar met de gebruiksaanwijzing lukte mij dat toch. Wij hebben denk ik geluk met de buren want ik heb prima geslapen en geen last gehad van gehorigheid. Kortom, ik was even gaan aarzelen na het lezen van sommige Engelstalige beoordelingen maar ik vind dit een prima verblijf.

Kamertip: WiFi is niet zo berekend op aantal gasten dus allen 's mirgens heel vroeg of 's middags goed
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
23 september 2015 beoordeeld

We hadden daar al eerder gestaan met de camper. De eigenaar is een Koreaan. De hulp aan de balie is vriendelijk. Een mooie plek om van daaruit het Well Grey provincial park te bezoeken. (Zeker de moeite waard) Wifi is redelijk goed.

Kamertip: Zorg op het RV park dat je dicht bij de receptie staat ivm goede wifi
  • Verbleef: september 2015, reisde met een partner
8 september 2015 beoordeeld

we hadden voor 1 overnachting geboekt bij het Dutch Lake Motel. Goede ruime kamer met een kleine maar goede badkamer.Via een grote schuifpui kom je op een mooi aangelegde tuin die je deelt met alle andere gasten. je hebt hier ook uitzicht op het meer. Alles ziet er verzorgd uit. TV is er, maar heeft maar een paar zenders. Wat een groot nadeel is, is dat de kamers ERG gehorig zijn. wanneer er 's nachts iemand naar het toilet gaat zit je rechtop in bed, het lijkt alsof het naast je bed gebeurt. Toch een prettig verblijf gehad.

• Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
25 juli 2011 beoordeeld

Hotel is mooi gelegen aan Dutchlake, kamer is wel groot, maar zeker niet modern, zeer stoffig en wat vooral hinderlijknis, is dat het zeer gehorig is, je hoort iedereen in het hotel naar de wc gaan. Prijs is ook veel te duur voor wat je krijgt

• Verbleef: juli 2011