6 dagen geleden beoordeeld

• Verbleef: augustus 2018, reisde voor zaken
Anthony E, Manager van Hotel Kimberley, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 dagen geleden

6 dagen geleden beoordeeld

• Verbleef: september 2018, reisde met een partner

1 week geleden beoordeeld

• Verbleef: september 2018, reisde met familie
HKreservations, General Manager van Hotel Kimberley, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden

1 week geleden beoordeeld

Kamertip: We had adjoining rooms, which was fantastic, (we will be back) We had a corner rooms, great lighting and very quite,
  • Verbleef: september 2018, reisde met familie

2 weken geleden beoordeeld

• Verbleef: september 2018, reisde voor zaken
HKreservations, Front Office Manager van Hotel Kimberley, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden