“Constante kwaliteit !”

The Hunting Lodge
Geclassificeerd als nr. 1 van 3 Restaurants in Rozendaal
Keukens: Nederlands
11 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

En alweer een perfecte lunch. Een hartelijke ontvangst , een schitterend terras en een heerlijk 3-gangen menu met goede bijpassende wijnen ....alles was weer aanwezig om er een zeer aangename middag van te maken.
De Lodge blijft op onze lijst staan!

30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier naar toe gekomen om even te borrelen met wat hapjes. wat een enorme teleurstelling. het duurde erg lang voordat we konden bestellen en er is vrijwel geen kennis over de dranken. na wat borrelgerechtjes besteld te hebben kwamen de gambakroketjes op tafel die eigenlijk groentekroketjes waren en waar alle vulling was uitgelopen. toen zelf maar naar de kassa gelopen om dit te melden en meteen af te rekenen. er werd geen excuus aangeboden en het personeel zei dat het nou eenmaal kon gebeuren. Erg slecht dus en zeker aanrader!

11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant ligt op een mooie locatie. Het eten wordt mooi opgemaakt en smaakt lekker. Ze houden goed rekening met allergieën. De gastvrijheid van de bediening is echter wisselend. Wij hadden de pech voornamelijk door een vrij boos kijkende serveerster bediend te worden. Als we onze laatste hap van een gang op hadden. Trok ze de borden van tafel. Ze heeft niet gevraagd hoe het smaakte. Er was ook een nieuwe serveerster, heel vriendelijk. Maar blijkbaar deed zij iets niet goed. Ze kreeg middenin het restaurant een stortvloed over zich heen van de boos kijkende serveerster. Doe dat even privé en graag wat professioneler.

16 maart 2018 beoordeeld

We zagen de kans schoon om hier eens te gaan eten (wel met Social Deal, al zal dat geen verschil mogen maken). Maar wat een schitterende locatie (zelfs in het donker). We kregen een mooie ronde tafeltje vlak bij de bar.

Er was een standaard menu, toevallig met 2 * vis, maar mijn buurman is geen visliefhebber en kreeg een vlees variant.

We bestelden de bijpassende wijnen van het menu
Het restaurant was goed gevuld, helaas was de bediening wat ongeduldig maar dat zullen we maar als leerschool beschouwen, per slot van rekening moet iedereen het vak leren.

Er kwam eerst een amuse, alle gerechten zagen er voortreffelijk uit, maar neigen wel naar de nouvelle cuisine, d.w.z. kunststukjes op je bord maar niet veel eten (maar eerlijk is eerlijk het brood werd zelfs aangevuld). Ik had het dessert ingeruild voor kaas (wel met een opslag) en had na 4 gangen (net) genoeg gegeten, dat gold voor de dames maar de andere man in het gezelschap was niet helemaal tevreden. De bijpassende geserveerde wijn vonden we allemaal wat lichtjes, maar werd wel uitgebreid toegelicht.

We zaten vlakbij het raam (enkelglas) op deze steenkoude avond was het net niet helemaal behagelijk, maar het weer was uitzonderlijk koud, dus tellen we niet mee.
Ondanks dat ik niet helemaal tevreden was kom ik nog wel een keer terug, maar dan in hoogzomer om te kunnen genieten van de tuin en het eten op het terras.

31 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten op een prachtig plek in het bos. Sfeervol ingericht, alleen jammer dat ze de eerste gasten zo dichtbij elkaar zetten, terwijl er toen nog plek genoeg was. Half wijnarrangement is mogelijk in vol, halfvolle glazen. Goed geregeld. Water alleen in een fles “ die ze zelf bottelen”.
Heerlijke gerechten en verfijnde smaken! Echte aanrader!

Reizigers die The Hunting Lodge bekeken, bekeken ook

In The Hunting Lodge geweest? Deel je ervaringen!