Hilton Vancouver Metrotown
Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 279 per nacht.

Element.com
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 298 per nacht.

• Zwembad
Simon Hotel(Burnaby)
TripAdvisor
26 september 2017 beoordeeld

Het hotel mag dan al een beetje gedemodeerd zijn, de services (reinheid, netheid, gratis shuttle op aanvraag, eventzalen, ruime parking,...), de nabijheid van een winkelcentra (Crystal mall, Metrotown op <1min), luchttrein, busstation en een mainstreet maken dit hotel nog steeds tot een ideale uitvalsbasis.

• Verbleef: september 2017, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Timothy C, Director of Operations van Hilton Vancouver Metrotown, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 oktober 2017

Beste hendrikw2017,

Bedankt voor uw informatieve recensie. Ik ben erg blij om te lezen dat je van je verblijf genoten hebt met ons en alle voorzieningen in de omgeving. Ik hoop dat we u welkom terug naar het hotel op uw volgende reis naar Vancouver.

Beste wensen,

Timothy Charron
Director of Operations

5 maart 2017 beoordeeld

Hotel ligt in wijk Metrotown. Neem sky-train vanaf airport. Slechts 300 meter lopen naar hotel. Keurig hotel met veel eetgelegenheden en een winkel centrum in de directe omgeving. Sky-train naar down town is 10 minuten.

• Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
5 mei 2016 beoordeeld

Hotel met Skytrain goed te bereiken ligt aan klein winkelcentrum met veel Chinese winkeltjes, aan overkant van straat zeer groot overdekt winkelcentrum zoals in in Dubai.
Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam, we kregen een upgrade met loungetoegang.
Lounge is klein maar alles is er met mooi uitzicht.

Kamertip: Wifi gratis bij lidmaatschap HHonors
  • Verbleef: april 2016, reisde met familie
ChrisPerna, Manager van Hilton Vancouver Metrotown, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 mei 2016

Dear reiziger62,

Thank you for taking the opportunity of providing us feedback on your most recent stay at our hotel. We were glad to have read that our central location and ease of access to shops and retail businesses made your stay an overall positive experience. Also, we are glad to have read that you thoroughly enjoyed the views of the North Shore Mountains from our Executive Lounge.

We look forward to having the opportunity of welcoming you back in the near future.

Best regards,

Chris
Director of Rooms

7 maart 2016 beoordeeld

Ik verbleef hier gedurende een week ivm een congres in het Vancouver congrescentrum aan de haven. Hotels recht tegenover het centrum zijn minimaal 2x zo duur. Het hilton was zeker voor Noordamerikaanse begrippen en verademing: ruime kamers, schoon en etensgelegenheid in de buurt. Aan de metrolijn naast een winkelcentrum. Aanrader.

• Verbleef: maart 2016, reisde voor zaken
ChrisPerna, Manager van Hilton Vancouver Metrotown, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 maart 2016

Dear John Z,

Thank you so much for your feedback. I am glad to read that your stay was an enjoyable one and that our accessibility to the convenience of the skytrain served you well while attending a conference in downtown Vancouver.

Thank you again for your time and we look forward to welcoming you back soon.

Best regards,

Chris Perna
Director of Rooms

12 mei 2014 beoordeeld

De kamer was schoon. Het personeel was heel behulpzaam. Goede roomservice. Veel winkels en eetgelegenheden in de buurt. De wijk lijkt wel Chinatown, maar ik heb geen spoortje discriminatie gezien. Iedereen is vriendelijk en behulpzaam, ook vreemdelingen op straat.

• Verbleef: mei 2014, reisde met familie