Travelodge Hope
  • Gratis parkeren
The Swiss Chalets Motel(Hope)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Park Motel(Hope)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Hope City Centre Motel(Hope)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Colonial 900 Motel(Hope)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Best Continental Motel(Hope)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
29 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De Travelodge ligt heel makkelijk voor wie van de Transcanada Highway komt. Hoewel langs een redelijk drukke baan, is het er wel vrij stil.
Buitenkant en gangen geven een verouderd en afgeleefde indruk. De kamer was ruim, proper, maar helaas snikheet. Noch de airco noch de ventilator slagen erin om de kamer een aangename temperatuur te bezorgen. Gelukkig had ik een eigen matras bij om bovenop de hotelmatras te leggen. Bizar is dat de WC in de kleine badkamer staat, maar dat er daarnaast een kamertje is met een extra lavabo. Men had veel beter de WC in die aparte ruimte gestoken.
De dame aan de receptie was zeer behulpzaam met tips qua restaurantkeuze, alsook voor onze wandeling naar de Othello-tunnels.
Helaas is er ook geen lift, zodat je zware valiezen naar boven moet sleuren.
Het ontbijt is dan wel gratis, maar is dan ook minimaal en je zit dan nog eens op barkrukjes in een smal konijnenpijpje.
Goed voor 1 nacht en allicht zijn er niet veel betere alternatieven in Hope.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
21 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij binnenkomst zat een niet al te vrolijke dame ons welkom te heten. De kamer met 2 x 2 persoons bedden en een keuken was erg gedateerd en het rook erg muf. Gelukkig kan het raam open. Bed lag prima en voor de rest was alles prima schoon.
Badkamer was ook prima alleen de douchekop hing best laag.
Je kunt lopend naar het centrum en de othello tunnels is op 12 minuten rijden.
Prima verblijf voor 1 nacht.

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Antwoord van management:Gereageerd 22 juni 2017

Thankyou ..The rooms are updated ,new bedding ,granite counter tops ,tile floors ...any issue with the room a quick call to front desk could resolve any issuses.

22 november 2016 beoordeeld

Motel aan de rand van het stadje Hope. Kamer keurig in orde en voldoende ruim met nette badkamer, goede ontvangst, rustig hoewel gelegen aan vrij drukke baan, gratis parking. Minpunt is het basic ontbijt en vooral zo goed als geen ruimte om te ontbijten (4 krukjes). Wij verbleven hier één nacht. Voor een verblijf van meer nachten zou ik een ander verblijf zoeken. Er zijn aan de rand van Hope enkele B&B's die er gezellig uitzien. Hope zelf is een aangename plaats als tussenstop naar de nationale parken zoals Yoho, Banff. Wij deden er de wandeling door de Othello tunnels. Zeker een aanrader als je in de buurt bent. Aan de oostrand van Hope is een wandel/fietspad dat naar de tunnels gaat of je kan met de auto naar de parking van Coquihalla Canyon PP rijden en daar de wandeling beginnen.

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
9 juni 2016 beoordeeld

Prima hotel met zeer vriendelijk personeel. Tijdens het inchecken vertelde de man ons interessante verhalen over de wilde dieren die rondom Hope leven.
Kamers zijn groot en zien er keurig uit. Ontbijt is vrij simpel, maar op zich prima.

• Verbleef: juni 2016, reisde met vrienden
7 juli 2015 beoordeeld

het hotel ligt op nog geen 5 minuten lopen van het centrum van Hope. Vriendelijk personeel. We hadden een ruime kamer met 2 bedden, en een keuken. Ook badkamer was redelijk ruim. De ontbijtruimte was aan de kleine kant en meer bedoelt om wat klaar te maken voor onderweg dan om te zitten.

Kamertip: alle kamers goed gelegen.
  • Verbleef: mei 2015, reisde met een partner