“Heerlijk gegeten”

Geclassificeerd als nr. 3 van 108 Restaurants in Nelson
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
4 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst en heerlijk gegeten. Met 4 taco's heb je een maaltijd. We zijn zelf geen grote eters en zijn gestart met elks 2 maar hebben snel bij besteld, gewoon al omdat ze zo lekker zijn. Na afrekenen ook nog wat tips gekregen om de omgevig te verkennen. Een aanrader!

28 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is lekker, betaalbaar en de zaak heeft een gezellig terras. Er valt in Nelson niet veel te beleven maar ams je lekker eten zoekt is dit een aanrader!

23 juli 2017 beoordeeld

Je kunt binnen of buiten op het terras zitten. Druk bezocht restaurant maar je wordt vlug en efficiënt geholpen. We hebben hier heerlijk gegeten.

29 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

In dit kleurrijke restaurant kun je van de gehele kaart allerlei kleine gerechtjes bestellen. Quesadillas en taco's gaan per stuk en zijn zodanig klein dat je er meerdere kunt bestellen om er een maaltijd van te maken. De gerechten zijn heel divers en smaken erg goed. Wij vonden dit een heel origineel concept en leuk om zoveel verschillende dingen op ons bord te hebben. De prijs is zeer redelijk. Dus een dikke aanrader in Nelson!

9 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant gevonden via, TripAdvisor.
Gezellig restaurant met taco als specialiteit. Lekkere achtergrond muziek. En een uitstekende huiswijn. En leuke bediening.

Reizigers die Cantina Del Centro bekeken, bekeken ook

Nelson, Kootenay Rockies

In Cantina Del Centro geweest? Deel je ervaringen!