Beoordeeld op 13 september 2016

Tigh-Na-Mara is een groot resort, dat is zichtbaar als je binnen komt en incheckt. Maar de huisjes staan ver genoeg van elkaar vandaan dat je daar geen last van hebt. Gelegen aan het strand, maar ook een zwembad binnen (wel relatief klein). Wij zaten in een appartement, met groot balkon. Zag er prima uit. Wij zaten er slechts één nacht, dus weinig gebruik kunnen maken van andere faciliteiten.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 14 augustus 2016 via mobiele applicatie

Een mooi resort wat enigszins buiten het centrum van Parksville ligt. Vriendelijke ontvangst. Mooie kamers met uitstekende keuken. Mooi ruim terras met uitzicht op de struiken met daarachter de zee. Wel gehorig. Helaas geen airconditioning maar wel een plafondventilator.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 7 augustus 2016

Er staan lodges met uitzicht over de baai en bergen. Deze zijn het mooiste met een balkon waar je stil wordt van het uitzicht. Het resort heeft een binnenzwembad. Om inkopen te doen is een tochtje naar Parksville verplicht. Door direct naar het strand te lopen kun je mooie wandelingen maken over strand en bossen.

Kamertip: de mooiste lodges bieden uitzicht op zee
Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 27 juni 2016

Eén nacht mogen doorbrengen in dit paradijsje. Wij verbleven in een Ocean View Deluxe Studio. Her rook er nieuw en dat was het waarschijnlijk ook. Alles zag er prachtig uit. Grote woonkamer met 2- en 3-zitsbank, eettafel met 4 stoelen, aparte slaapkamer, mooie badkamer en grote open keuken met alles er op en er aan. En dan hebben we het nog niet over het grote balkon gehad met prachtig uitzicht. Hier hadden we heel graag langer willen blijven maar dat zat er, vanwege ons programma, helaas niet in.

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 12 september 2015 via mobiele applicatie

We hebben in dit resort 3 nachten geslapen in een Spa Bungalow lodge. Tigh Na Ma heeft een hoofdgebouw met meerdere bijgebouwen en verschillende soorten kamers. Het is een vrij groot resort, maar daar merk je gelukkig niet zoveel van.

De Spa Bungalow kunnen we zeker aanraden. Het is een grote kamer met fantastisch groot (heerlijk) bed, woonkamer met tv en openhaard, kleine keuken en grote badkamer. De badkamer heeft zelfs een jacuzzi!!
Alles zag er schoon en verzorgd uit.

De locatie van het resort is goed en de omgeving is prachtig. Het bij behoorde restaurant kunnen we ook aanbevelen.

Datum van verblijf: september 2015