Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (290)
Beoordelingen filteren
290 resultaten
Waardering van reizigers
60
123
63
25
19
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
60
123
63
25
19
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
5 - 10 van 290 beoordelingen
24 september 2015 beoordeeld

1 nacht gebleven ivm tussenstop vanuit Victoria naar Whistler. Net hotel. Keurige kamers. Reserveer wel sea view. Anders kijk je op de achterkant en dat was in ons geval minder. Ligging mooi aan het strand.

Verbleef: augustus 2015
Bedank Peter S
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Madonna P, Public Relations Manager van Quality Resort Bayside, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 september 2015
Google-vertaling

Thank you for visiting us! Safe travels always!

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
24 augustus 2014 beoordeeld

Verbleven er na aankomst Nanaimo, ietwat vergane glorie en doorsnee hotel. Buitenkant niet aantrekkelijk, binnen ook sober en sfeer 1990. Ontvangst receptie ok, kamer niet 100% schoon? Bed en ruimte kamer zijn wel goed, badkamer standaard maar ook acceptabel. Kamer zeezijde wel mooi uitzicht (anders op parkeerplaats) en vrij rustig als het terras leeg is later op de avond. Restaurant (niet pub dus) sfeerloos en eten matig voor wat het kost. Personeel ongeïnteresseerd. Kortom: voor 1 nacht goed te doen, maar zou er zelf niet terugkomen.

Verbleef: juli 2014, reisde met een partner
Bedank P P
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MKP71, Director of Sales van Quality Resort Bayside, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 augustus 2014
Google-vertaling

On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future.

I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
5 augustus 2017 beoordeeld

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
31 juli 2017 beoordeeld

  • Verbleef: juli 2017, reisde met familie
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
23 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken