Opslaan

vanaf US$ 63,67
vanaf US$ 64,47
vanaf US$ 193,40
Beoordeeld op 13 maart 2018

Prachtig gezicht hoe het water van grote hoogte naar beneden komt bulderen.

Net buiten Squamish. Bereikbaar via een verhard pad op paar honderd meter van de parkeerplaats.

Beoordeeld op 23 juni 2017 via mobiele applicatie

Leuke locatie om te stoppen en een bezoek te brengen aan de waterval. Waterval is erg mooi en er komt veel water naar beneden je kunt er ook een leuke wandeling maken.

Beoordeeld op 10 mei 2017 via mobiele applicatie

Als je de route 99 gaat rijden dan krijg je diverse malen plekken om te stoppen. Deze plek moet je dus niet overslaan. Het is een enorme waterval en ziet er super gaaf uit. Het is gratis toegang. Je kan er wat klimmen en klauteren. Ik raad je aan om met de trap helemaal naar boven te gaan. Super mooi uitzicht en het stuk dat je moet lopen valt echt mee! Wel even uitpuffen halverwege. Veel plezier.

Beoordeeld op 1 februari 2017

heb deze waterval in de zomer en winter gezien, beide keren was het toch weer leuk om even bij te stoppen en de benen te strekken, korte wandeling naar een toch wel imposante waterval.

Beoordeeld op 17 september 2016 via mobiele applicatie

Leuk om even de benen te strekken en toilette stop nadat we eind hadden gereden. Klein loopje dd heuvel op dus niet te intensief.