“Heerlijke pizza!”

Rocky Mountain Flatbread Company
Geclassificeerd als nr. 9 van 134 Restaurants in Canmore
Keukens: Gezond
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Grote groepen
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
3 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In dit restaurantje kun je heerlijk verse houtoven pizza eten. Ook zijn er verse glutenvrije pizza's. De bediening is vriendelijk.

14 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lang moeten wachten want je kan niet reserveren maar zeer de moeite waard. Super pizza's en toetjes. Gaan zeker nog een keer terug.

7 november 2016 beoordeeld

Kunt niet reserveren bij populaire pizza bistro. Wees dus op tijd en wacht niet totdat je honger hebt. Het is zeker het wachten waard! Super pizza's en wisseling van tafels gaat snel. Service is daardoor wat onpersoonlijk, maar eten en lokale bier maakt het meer dan zeker goed. Twee keer hebben wij hier gegeten en komen zeker nog een keer terug. Aanrader: Farmers pizza (= vegetarisch) met bier van Big Rock!

22 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier 2 keer geweest. De eerste keer op zondag. Toen moesten we 35 minuten wachten. Reserveren is beperkt mogelijk. De tweede keer op maandag was er direct plaats. Beide keren fantastisch gegeten. Salade, pizza, flatbread en als klap op de vuurpijl een dessertpizza (zie foto). Alles supervers en zeer vriendelijke bediening. Mooi uitzicht op de bergen. Wij zouden hier verslaafd kunnen raken aan het eten.

17 juli 2016 beoordeeld

De kaart is vrij uitgebreid uiteraard met "Flatbread" (heeft wat weg van flammkuchen), maar er zijn ook verschillende voorgerechten en pasta's te krijgen. Qua portie was het wat veel (vooral de pasta), er was wel de mogelijkheid om maaltijden te delen of mee te nemen. De sfeer was ook goed. Het was er wel erg druk, dus wanneer je niet gereserveerd hebt kan er wachttijd zijn voordat er een tafel beschikbaar is.

Reizigers die Rocky Mountain Flatbread Company bekeken, bekeken ook

Canmore, Kananaskis Country

In Rocky Mountain Flatbread Company geweest? Deel je ervaringen!