“Niet alleen lekker bier.”

The Grizzly Paw Brewing Company
Geclassificeerd als nr. 30 van 149 Restaurants in Canmore
Geschikt voor: Barscene
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Ontbijt, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld

Wij dronken bij onze uitstekende burger een overheerlijke Canadese pinot gris (Grey Monk). Goede bediening. Wel erg druk en behoorlijk lawaaiig.

Datum van bezoek: september 2019
749cathalm, Manager van The Grizzly Paw Brewing Company, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Kees,

Thanks for leaving us a review of your experience, we are always glad to hear how we are doing. Glad you liked the wine you had and sorry that it was a bit noisy when you popped in.

12 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks dat je er leuk kan zitten op het terras zou ik er niet meer heen gaan. Personeel was ongeïnteresseerd en niet echt servicegericht.

Datum van bezoek: september 2019

Henk,

Thank you for the review, we are sorry that the staff were not more engaged when you visited. We will be reviewing this with the team and we do appreciate that you let us know where we fell short on your visit.

19 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij vonden het eten lekker. Natuurlijk het zijn vooral burgers, maar het smaakt prima. Verder veel keuze uit bieren aangezien dit restaurant gelieerd is aan een plaatselijke brouwerij en daar een leuke setting omheen heeft gebouwd met een los winkeltje er nog bij.

15 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Altijd heel druk, best reserveren. Goed gegeten voor een goede prijs. Biertjes zijn lekker maar Belgisch bier is toch nog beter

12 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Naar een brouwerij moet je voor het bier gaan en niet voor het eten. Dat wordt hier bevestigd.

Niet dat het eten slecht is, maar verwacht ook geen culinaire hoogstandjes. Middelmatig zeg maar.

De bieren zijn prima en in alle soorten en maten verkrijgbaar. Ik vind het altijd leuk een lokaal gebrouwen biertje te proberen.

De sfeer is goed en de bediening vriendelijk.

Reizigers die The Grizzly Paw Brewing Company bekeken, bekeken ook

Canmore, Kananaskis Country

In The Grizzly Paw Brewing Company geweest? Deel je ervaringen!