Beoordeeld op 13 november 2017

In dit hotel sliepen wij een nachtje en kwamen vrij laat aan, dus een lange beoordeling word het niet.

Maar het personeel was hier vriendelijk.
De kamers waren schoon en ook vond ik ze prima qua formaat.
Het uitzicht uit de kamer was ook erg mooi, jammer genoeg niet van het beach gebeuren gebruik kunnen maken.

Ik had gehoord dat je bij een ontbijt in canada vaak niet te veel moet verwachten, maar om eerlijk te zijn vond ik dat hier wel genoeg keus was om toch wat op je maag te hebben. Het is geen Nederland met veel keus, maar er is wel voor ieder wat wils.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 26 juli 2017 via mobiele applicatie

Prima kamers, strand voor de deur, ontbijt inclusief. Helaas was dit met plastic coverts. Prima bedden, schoon, zwembad met waterglijbaan. Voor kinderen prima. Prima en vriendelijke bediening en desk.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 26 juni 2017

Het hotel ligt aan de doorgaande weg en alle kamers hebben uitzicht op het meer met een balcon aan de kant van het meer.
Kamers zijn ruim en schoon; badkamer OK.
Het ontbijt is hier inclusief, wel grappig alles met wegwerp bordjes en bestek, maar verder wel goed al is de keuze vrij beperkt.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 24 september 2016 via mobiele applicatie

Na wat negatieve reviews te hebben gelezen op TA en andere hotelsites was ik heel benieuwd naar wat ik aan zou treffen.
De eerste aanblik van het hotelgebouw is zeker geen wow, maar de kamer was SUPER!!!

Groot, twee royale bedden, en hoekje met een zitbank, tafeltje en twee stoelen, kast en grote koelkast met diepvries. Zelfs een koffiezetapparaat met Starbucks koffie.
TV en snel en stabiel internet.
Een schone badkamer en geen gebrek aan handdoeken. Er stond zelfs een klein flesje mondwater op de wastafel.

Vanaf het balkon uitzicht op het meer en het centrum van Osoyoos.

Het ontbijt was eenvoudig, papieren bordjes en plastic bestek. Maar er was voldoende. De pancake automaat was een leuke ervaring.

Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Wat kan iemand nog meer wensen.

Een prima verblijf gehad!

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 18 september 2015 via mobiele applicatie

Als onderdeel van onze roundtrip twee nachtjes in dit hotel verbleven. De plek is super, rechtstreeks aan het strand en op loopafstand van het (saaie) centrum. Voldoende en gratis parkeergelegenheid.

De kamers zijn wat klein en worden s'nachts benauwd tenzij je de schuifpui openlaat (incl hor) maar dat is een galerij dus vrij toegankelijk voor (niet) gasten. Optie twee is de airco aan maar dan slaap je niet vanwege de stofzuiger in de hoek.. :)
Wel een koelkastje en Starbucks koffiezetter plus lcd tv. Douche en toilet werken naar behoren.

De kamers zijn tevens vrij gehorig; tv van de buren en krakende planken van de bovenburen. De bedden liggen goed, 1 X fullsize en 1 éénpersoonsbed. Het (incl) ontbijt is prima verzorgd en de keuze is voldoende.

Zomerperiode is de meerwaarde van het strand zo dichtbij groter waarschijnlijk maar het voelt als een miljonair om zo uitje kamer op het strand te stappen.

Datum van verblijf: september 2015