“heerlijk rustig en toch alles dichtbij”
Beschikbaarheid

Aalst, België
Niveau 3 bijdrager
4 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
“heerlijk rustig en toch alles dichtbij”
Beoordeeld op 10 november 2015 voor een verblijf in Juni, 2014

Vakantie in het gezellige confortabelle ultima casa was voor ons een combinatie van toeristische
plaatsen bezoeken zoals cinque terre,carrara,portofino en wandelend genieten van de mooie natuur
rond santa maria di maissana of lekker luieren op het terras van het huis met een prachtig vergezicht op de omgeving.

De pesto en de fles witte wijn in de koelkast en de rode wijn op tafel maakte deel uit van de hartelijke ontvangst van Miriam en paul.
Het restaurant in het dorpje was al vlug onze vaste stek,lekker en betaalbaar.

En met de streekprodukten uit de supermarkt en de bio slager in varese ligure hebben we af en toe ons eigen potje gekookt n de ruime keuken was geen gebrek aan kookgerei

Al bieden de kusten veel mooi's,de omgeving van santa maria bied vele charmante plekjes om te ontdekken

Een week was ons te weinig daarom keren we zeker terug

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: rust en uitzicht
Reisgroep: Partner
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
1 jan 2017
Nogmaals dank Wilfried en Rita. We zien elkaar weer komende zomer.
Ciao, Miriam
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
Nacht
Week
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren