“Met kleinkinderen op vakantie”
Beoordeling van Lyngvig Fyr

Lyngvig Fyr
Geclassificeerd als nr. 1 van 18 dingen om te doen in Hvide Sande
Nuttige informatie: Activiteiten voor jonge kinderen, Activiteiten voor oudere kinderen, Voedsel te koop
Attractiegegevens
30 mei 2018 beoordeeld

Prachtige vuurtoren met leuk restaurant ,leuke speeltuin in een prachtige omgeving.,We hebben genoten ook van de leuke winkel

Betina N, Museumsmedarbejder van Lyngvig Fyr, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 juni 2018

Thank you for your visit.

We are happy to hear that you enjoyed all the facilities and the view from the lighthouse. We hope to see you again in the future.

14 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het mooie uitzicht is de klim zeker waard.
Entree volw. €6,50 vonden best prijzig, aangezien je zelf naar boven moet klimmen... Kind tot 11 jaar is gratis.

Betina N, Museumsvært van Lyngvig Fyr, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 augustus 2017

Thank you for your review!
We hope you will come back another time.
And please don't forget, that Lyngvig Fyr is a part of Ringkøbing-Skjern Museum, with museums all around Ringkøbing Fjord.
We can learn more at levendehistorie.dk

Kind regards,

26 juni 2017 beoordeeld

De vuurtoren met klein museum , restaurant en winkel is bij elkaar een mooie en aantrekkelijke attractie. Voor de beklimming van de vuurtoren moet entree worden betaald maar is zeer de moeite waard. Vanaf de lichtkoepel heb je fantastisch gezicht over de Fjord, de zee, de duinen, etc.

Betina N, Museumsvært van Lyngvig Fyr, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 juli 2017

Hi Fred V

Thank you for your nice review - I'm glad to hear that you had a great time! We hope to see you again at Lyngvig Fyr or one of Ringkøbing-Skjern Museums many other attractions, please go to levendehistorie.dk for more.

Kind regards,

19 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks de vele klim van trappen met een baby, van 4 maanden oud, in de draagdoek was het uitzicht boven op echt geweldig om te zien.
Geeft een mooie indruk van de prachtige omgeving.

Betina N, PR-chef van Lyngvig Fyr, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 maart 2017

Thank you for your nice review. We're glad to hear that both you and your baby had a good time :)

Bekijk meer beoordelingen
23 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Nadat we de zandsculpturen hadden bezocht ook nog maar even rondgekeken op deze vuurtoren. Mooi uitzicht alle kanten uit.

Betina N, Museumsvært van Lyngvig Fyr, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 augustus 2016

Dear Bart V
Thank you for the nice review. Hope to see you again some time. Regards Betina

Reizigers die Lyngvig Fyr bekeken, bekeken ook

Hvide Sande, West Jutland

In Lyngvig Fyr geweest? Deel je ervaringen!