“Mooi”

Vevchani Springs
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 dingen om te doen in Vevcani
Attractiegegevens
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoon even naar toe en lekker wandelen. Wij hebben de auto in het dopje geparkeerd en zijn verder gaan lopen. Kom je hier en daar nog wat locals tegen wat erg leuk is. Ook hoor je dan al het water stromen en zie je overal langs de weg het water naar beneden stromen. Het park is netjes aangelegd. Wel hier en daar wat zwerfafval helaas. Lekker een uurtje wandelen en weer terug. Op de terugweg een restaurantje gepakt ( Domakinska kuka) waar we heerlijk wat hebben gegeten. De oudere man liet ons spontaan zn wijnkelder zien en zijn wijn proeven die hij zelf maakt. Heerlijk.

8 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi aangelegde paden, en ondanks de droge periode waren de watervalletjes/stroompjes toch leuk! Je kunt er ook je eigen eten/drinken meenemen en picknicken...tafels staan er genoeg!

18 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie watervallen maar niet erg groot. Je loopt er snel doorheen. Heel helder water. Mooie omgeving. Leuk authentiek dorpje.

8 juni 2017 beoordeeld

Vevčani ligt in het zuidwesten van Macedonië. Aan de rand van het dorp vind je de bekende waterbronnen. De wandelpaden zijn goed onderhouden. Een plek om tot rust te komen.

Bekijk meer beoordelingen
16 augustus 2016 beoordeeld

Leuk om hier een uurtje te vertoeven en om even rond te wandelen. Prachtig stukje natuur in vevchani. Niet zo moeilijk om te vinden. Auto parkeren in het dorpje en bordjes volgen.

Reizigers die Vevchani Springs bekeken, bekeken ook

Struga, Zuidwestelijke regio
Ohrid, Zuidwestelijke regio

Ohrid, Zuidwestelijke regio
Mavrovo, Polog Region

In Vevchani Springs geweest? Deel je ervaringen!