“Feest van herkenning”

Geclassificeerd als nr. 1 van 7 Restaurants in Mochos
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
1 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Altijd weer leuk om terug te komen in Mochos bij restaurant Lithos. Zelfs na 10 jaar afwezigheid word je nog herkend! Taverna waar traditioneel Kretenzer gerechten geserveerd worden, met liefde bereid en dat proef je! En.... raki, meloen en koffie toe van het huis. Warme, gastvrije familie.......

Datum van bezoek: september 2020

23 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een echte aanrader! De eigenaar werkt hier samen met zijn gezin. Het eten is heerlek, alles wordt vers bereidt en zijn oven is zijn grote trots!
Wij zijn hier vaker geweest ( ook tijdens de folkloristische avond die ook een echte aanrader is) en komen hier graag terug. Laat je adviseren over de menukaart, geniet van de olijfolie van zijn eigen olijven maar vergeet vooral niet de baklava te proeven....zooooo lekker

Datum van bezoek: augustus 2020
11 augustus 2020 beoordeeld

Wat een gastvrijheid hier, vorig jaar al een paar keer daar gegeten en altijd leuk als je herkent word als terug komende gast.
Blijft in onze top 10 staan dit gezellig restaurant

Datum van bezoek: augustus 2020
2 augustus 2020 beoordeeld

Tijdens een tocht door de bergen bij Cherso, kwamen we uit in Mochos. Een pittoresk dorpje met een klein dorpsplein met daaraan gelegen meerdere restaurantjes. Wij hebben gegeten bij Lithos, en wow wat hebben wij genoten. Allereerst werden wij zeer gastvrij verwelkomd door de eigenaar, die ons liet proeven van zijn eigen gemaakte olijfolie. Wij bestelden een Greek salad en een Cretan salad. Zonder overdrijven, deze salades waren alsof er een engeltje over je tong heen pieste, heeeerlijk. Onze bestelde tzatziki was ook van grote klasse, het bijgeleverde brood kwam net uit de oven. Maar de kers op de taart waren de olijven uit eigen gaard..... zelden zulke smaakvolle (kleine) olijven gegeten. Kortom, bezoek Mochos en ga eten bij Lithos, u zult er geen spijt van krijgen!

Datum van bezoek: juli 2020
26 juli 2020 beoordeeld

Mochos is een ontzettend leuk en gezellig dorp met een pittoresk pleintje.

Bij Lithos vind je heerlijke traditionele Griekse gerechten, geserveerd door de vriendelijke, gastvrije eigenaar, die er alles aan doet om je in de watten te leggen! Ook is het terras erg mooi en gezellig aangekleed.

Een absolute aanrader en een welverdiende vijf sterren!

Datum van bezoek: juli 2020

Reizigers die Lithos Taverna bekeken, bekeken ook

Mochos, Heraklion Prefecture
Krasi, Heraklion Prefecture

Malia, Heraklion Prefecture
Chersonissos, Heraklion Prefecture

In Lithos Taverna geweest? Deel je ervaringen!