“Even een klein hapje ”

Geclassificeerd als nr. 2 van 6 Restaurants in Mochos
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
11 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bijna weer naar huis nog even een lekker hapje en raki straks de berg weer af naar stalis. We komen zeker weer teeug. Genieten van nikos gastvrijheid

9 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel goede traditionele Griekse / Kretenzische keuken. Bijzonder gastvrije patron. Prijs/kwaliteit ook heel goed.

30 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb genoten! Heerlijk Grieks eten en een supervriendelijke eigenaar genaamd Nikolas. Hij heeft ons ook nog een grappig goocheltrucje geleerd :-)

23 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg vriendelijke ontvangst enthousiaste gastheer en duidelijke uitleg vd kaart
Heerlijk gegeten en fantastische wijn die ik ook mocht kopen om mee te nemen
Kortom goed restaurant

10 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zijn onderweg gestopt om wat te drinken maar zijn uiteindelijk gebleven door de goede sfeer in het dorpje en hebben uiteindelijk gekozen hier te lunchen. Het eten was super en zeer vers bereid met lokale producten. De gastheer was zeer vriendelijk en vertelde met veel passie over de herkomst van zijn gerechten.
Ik kan dit ten zeerste aanraden!

Reizigers die Lithos Taverna bekeken, bekeken ook

Mochos, Heraklion Prefecture
Mochos, Heraklion Prefecture

Chersonissos, Heraklion Prefecture
Krasi, Heraklion Prefecture

Chersonissos, Heraklion Prefecture
Malia, Heraklion Prefecture

In Lithos Taverna geweest? Deel je ervaringen!