“Mooi ”

Dagtrip naar Zuid-Lanzarote
US$ 55,97*
Lanzarote dagtour inclusief wijnproeverij
Geclassificeerd als nr. 1 van 9 dingen om te doen in Tinajo
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
17 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi om te zien, geen spijt van. Wees er vroeg bij anders sta je inderdaad in de file. Erg commercieel maar dan heb je het wel gezien. Dit is hoort bij het eiland.

17 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Inmiddels was de Timanfaya de vierde vulcaan die we hebben bezocht (na de Etna, Vesuvius en El Teide), maar elke keer is het weer een prachtig gezicht. En elke keer weer anders. Geen kabelbaan die je naar boven brengt, maar je eigen (gehuurde) auto. Vandaar een rondrit langs de oude lavastromen en kraters met verschillende vormen en kleuren. De blauwe lucht met hier en daar een wolkje zorgt voor mooie foto's. Helaas moeten die door de soms spiegelende ruiten van de touringcarbus worden gemaakt. Misschien is een dubbeldekker met open bovenzijde een optie?

12 november 2017 beoordeeld

Bij een bezoek op Lanzarote mag een bezoek van Timanfaya niet ontbreken. Via een bustocht langs kraters en een landschap waar de kleuren voortdurend veranderen door de lichtval. Kom wel vroeg anders is de kans groot dat je heel lang moet wachten. Tochtje op de kamelen mag je overslaan.

9 november 2017 beoordeeld

Wij deden deze trip met First Minute, de vulcano express. Deze tocht doe je in de late namiddag vertrek 15u. Het was een aanrader, niets aanschuiven zoals ik hier lees. We kregen op de weg naar daar nog uitleg over de geschiedenis van Lanzarote en timafaya.
We waren echt onder de indruk van het landschap en de tour.

5 november 2017 beoordeeld

Geschikt voor iedereen. Na parkeren wordt je met de bus door het lava landschap gevoerd. De bus stopt regelmatig, maar je kunt het landschap alleen van achter de busruiten bekijken. Wil je daarna nog echt in het lavalandschap wandelen rijd dan een
stukje door naar Mancha Blanca. Net voor Mancha Blanca aan de linkerkant in de bocht van de weg voert een grindpad naar een parkeerplaatsje.Vandaar uit kun je over wandelpaden het lavalandschap in en de Caldera Blanca beklimmen.

Reizigers die Timanfaya National Park bekeken, bekeken ook

Lanzarote, Canarische Eilanden

In Timanfaya National Park geweest? Deel je ervaringen!