Vandaag geopend: 09:00 - 12:00, 14:00 - 17:00
Hoogtepunten uit beoordelingen
Vriendelijk onthaal en lekker betaalbare champagne

Beoordeeld op 15 december 2018
Mathieu V
Bilzen
Champagnehuis op je gemak

-Schitterende ontvangst -zeer goede proeverij -zeer mooie en vernieuwde degustatie ruimte -goede ... meer lezen

Beoordeeld op 12 december 2018
peterchant
Gent, België
Lees alle 25 beoordelingen

Beoordeeld op 15 december 2018

Vriendelijk onthaal en lekker betaalbare champagne. Er zijnn openingsuren maar best dat je een afspraak maakt.

Datum van activiteit: mei 2018
Beoordeeld op 12 december 2018

-Schitterende ontvangst
-zeer goede proeverij
-zeer mooie en vernieuwde degustatie ruimte
-goede parkeerruimte

Datum van activiteit: oktober 2018
Beoordeeld op 7 november 2018

OOk zeer vriendelijk ontvangen in hun mooie ontvangstruimte- heel hun assortiment mogen proeven . Omdat we zelf Limburgers zijn is het altijd leuk om met deze familie met Limburgse roots te kunnen babbelen over deze zeer lekkere bubbels aan fijne prijzen! Ze leveren ook wekelijks naar Belgie en Limburg! :-) Bezocht met vrienden.

Datum van activiteit: oktober 2018
Beoordeeld op 29 september 2018

Komen steeds terug naar hier. Prima ontvangst door Johan in het Nederlands. Je bent hier nooit alleen om te proeven en te kopen. Veel Vlamingen hebben hier een vaste stop. Steeds vriendelijk ontvangen en alles kan en mag geproefd worden. Komen ieder jaar minimaal eenmaal terug.

Datum van activiteit: september 2018
Beoordeeld op 3 september 2018

Ieder jaar komen wij hier enkele dozen kopen. Op voorhand krijg je de kans op verschillende proevertjes. Je krijgt ook een brochure met uitleg. Er is veel keuze. Moeder komt uit Limburg, en heeft haar moedertaal doorgegeven aan de zonen, maar ook de Franse echtgenote is zeer vriendelijk. Nu weten wij dat de zaak open is van maandag tot en met zaterdag. Wij kwamen een zondag.

Datum van activiteit: september 2018