“ZEKER DOEN”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
Casa Botania
Beoordeeld als nr. 1 van 6 B&B's / pensions in San Vito
12 augustus 2017 beoordeeld

We zijn 4 nachten in Casa Botania geweest en hadden ongelooflijk spijt om daar te moeten vertrekken. Kathleen, Pépé en de ploeg leggen je uitstekend in de watten qua logement, ontbijt, diner, gidsen in de nabijgelegen Botanical garden, koffietour en birdspotting. Een echt paradijs in Costa Rica met een prachtig panoramisch uitzicht vanuit je bed! Kortom een verblijf dat je zeker moet boeken bij een reis in Costa Rica.Kathleen heeft een ongelooflijke rondreis voor ons georganiseerd. Bedankt Pépé, Kathleen en Elias; jullie zijn 4* waard.

Kamertip: panoramisch uitzicht
  • Verbleef: Augustus, 2017, reisde met een partner

11 juni 2017 beoordeeld

Heb in Costa Rica reeds in een 12 tal B&B's overnacht,Casa Botania is van deze 12 de
beste, heel propere en grote kamers met keuken en heel nette badkamer,mooi terras met
prachtig uitzicht,een bloemetje links en een bloementje rechts op kamer en terras. Het is
ook de B&B met het lekkerste keuze ontbijt ,heel verzorgt,dit evenals het avondeten dat
top is en zelfs aangepast werd volgens mijn smaak.Kathleen en Pepe zijn heel aangename en gastvrije personen en hoedje af voor Kathleen voor wat zij in het verleden gedaan heeft om de Wereld toch een beetje beter te maken .Ook voor Pepe hoedje af dit vooral om zijn Nederlands en zijn eigen persoon.Heb dank zij Ib(mis)eria
één nacht mogen verblijven in een 5x hotel in San José,het eten was in Casa Botanica 100 x beter,
dan daar.De omgeving van San Vito is heel mooi,spijtig dat weinig mensen dit weten.
Kethleen en Pepe ,dank en blijf jezelf en doet zo verder.Ook een dank U aan de Cocina
Marc Wellens

Kamertip: Kamers met keuken zijn heel ruim
  • Verbleef: Mei, 2017, reisde alleen
15 januari 2017 beoordeeld

We zijn 5 nachten in Casa Botania geweest en het was er heerlijk! Een klein paradijsje met een fijne studio en de verzorging door Kathleen en Pepe was hartverwarmend. Een heerlijk ontbijt en niets is te veel. 's Avonds wordt er als je geluk hebt voor je gekookt, wij hadden dit geluk 4 avonden en we voelden ons helemaal verwend! Beter eten hebben we in Costa Rica niet gehad en samen met de liefde die Kathleen en Pepe in het verblijf en de gasten steken, het prachtige uitzicht en de mooie omgeving was dit een van de hoogtepunten van onze mooie reis door Costa Rica.

• Verbleef: Januari, 2017, reisde met een partner
19 oktober 2016 beoordeeld

Prachtige suites als Cabinas, met een schitterend uitzicht. Voor het raam diverse Kolibris de gehele dag. De gastvrijheid en het ontbijt is prima. Het stadje zelf is echt een Tico stadje. Eenvoudig eten bij Soda en su Casa.

Kamertip: Kamers met prachtig uitzicht op de Botanische tuin
  • Verbleef: Oktober, 2016, reisde met vrienden
16 oktober 2016 beoordeeld

Dit is een pracht accommodatie, mooie kamers met een werkelijk magnifiek uitzicht waar je wel de hele dag naar zou willen/kunnen kijken!
Vanaf je balkon zie je de kolibries van heel dichtbij.
Ook het ontbijt is heel goed verzorgd en het is heerlijk toeven op het mooie terras.
Helaas hebben wij niet in het restaurant kunnen eten omdat de eigenaren naar Belgie waren, maar we hebben ons prima geamuseerd in de lokale Soda bij Marizu in Soda En Su Casa.
Kortom, een toppertje in de keten van Holland Hotels met een prima prijs/kwaliteit verhouding.

• Verbleef: Oktober, 2016, reisde met vrienden
4 oktober 2016 beoordeeld

Casa Botania heeft voor ons een rondreis georganiseerd door Costa Rica. Deze is in ieder detail perfect verlopen. Niets is hen teveel, iedere vraag of twijfel wordt opgelost, zelfs ter plaatse. Een verblijf in hun eigen B&B paste niet meer in het schema, maar zelfs dat was geen belemmering voor het organiseren van onze trip. Top bedankt voor deze prima service en reisplan. Een echte aanrader voor hen die naar dit prachtige land willen reizen.

• Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
1 juli 2016 beoordeeld

Een super leuk verblijf met een prachtig uitzicht en super toffe mensen. Het is heerlijk rustig en aangenaam vertoeven in deze mooie, zeer verzorgde B&B. Ook het eten en de gastvrijheid waren dik oké!! Zeker een aanrader.. Super verblijf gehad!!

• Verbleef: Mei, 2016, reisde met een partner

In Casa Botania geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Casa Botania

Adres: Frente a la entrada de Los Angeles | between the Wilson Botanical Gardens and San Vito town, San Vito, Costa Rica
Locatie: Costa Rica > Provincie Puntarenas > San Vito
Voorzieningen:
Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kitchenette Restaurant Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 6 B&B's / pensions in San Vito
Prijsklasse: € 67 - € 91 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Aantal kamers: 4
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, dus je kunt je reserveringen bij Casa Botania met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?