“Mooie B&B in een prachtige omgeving”
Beoordeling van Casa Botania

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
Casa Botania
Beoordeeld als nr. 1 van 6 B&B's / pensions in San Vito
22 april 2014 beoordeeld

Deze lodge ligt op 1km van Wilson Botanical Garden, aan de weg maar toch rustig, kamer bied mooi zicht op de valleien.Kamer was netjes, ruim en verzorgd.Ontbijt is echt lekker en niets tekort, ook het avondeten is geweldig.Kathleen en Pepe stralen rust uit .Pepe is trouwens een erg goede gids.In de streek is veel te doen, wij zijn er drie nachten geweest en dat mocht gerust wat langer zijn.mooie wandeling in Las Tablas gedaan.

Kamertip: Alle kamers zijn goed
  • Verbleef: April, 2014, reisde met familie

14 maart 2014 beoordeeld

Deze plek in Costa Rica biedt alles behalve zwemmogelijkheid. Je woont in de heuvels rond San Vito met een schitterend uitzicht vanaf je balkon over de dalen en het primaire woud. Rondstruinen in hun tuin met een fototoestel in de aanslag kost al een dag van uw vakantie. Ontbijt en diner zijn een zegen voor het oog en de smaakpapillen. Maar voor alles de gastvriendelijkheid, de adviezen over de talloze mogelijkheden in de omgeving. En als u de kans krijgt gastheer Pepe voor een dag te strikken om te gidsen komt u op plaatsen waar geen toerist komt. En Pepe laat je de natuur beleven.

Kamertip: Niet nodig, alles is anders en even mooi.
  • Verbleef: Februari, 2014, reisde met een partner
25 december 2013 beoordeeld

Kerst vieren bij Pepe, Cathleen en de familie uit Belgie was in een woord: geweldig!
De omgeving was voor ons verrassend mooi, we waren niet eerder in het zuiden van Cr geweest. Het uitzicht vanaf de bungalow in de vallei is schitterend en ik heb vele foto's van de zonsondergangen gemaakt. Als je de kans krijgt: neem Pepe mee als gids: hij ziet alles en kan er prachtig enthousiast over vertellen in een aantal talen (waaronder Nederlands).
De Wilson Botanical Garden is een aanrader en ook de koffietour is erg leuk en de moeite waard.
Over het eten is hier al veel geschreven: wij ondersteunen dit van harte: zojuist een heerlijk kerstmaal opgediend gekregen waar menig goed restaurant zich niet voor zou schamen. De ontvangst en de gehele sfeer is ontspannen en zeer klantgericht maar zonder valse opsmuk: je voelt je inderdaad 'thuis'.
Veruit het beste adres op onze trip tot nu toe. Echte aanrader voor liefhebbers van natuur, rust en lekker eten!
Rene en Marianne, Nederland

Kamertip: Beide bungalows zijn even mooi, uitzicht is hetzelfde
  • Verbleef: December, 2013, reisde met familie
21 juni 2013 beoordeeld

Ons verblijf van 7 dagen was werkelijk fantastisch. Kathleen en Pepe zijn geweldige mensen die er alles aan doen om het je naar je zin te maken, het ontbijt en de maaltijd s'avonds verdienen voor ons gewoon een Michelin ster...zo geweldig ze koken echt met heel veel liefde. Het huisje is prachtig lekker bed en mooie badkamer een balkon met het mooiste uitzicht wat je je maar kan bedenken je kijkt uit over een hele mooie vallei. In de omgeving is veel te doen, mooie botanische tuin, koffie plantage, San Vito, warm waterbron enz enz te veel om op te noemen.
Pepe is met ons mee geweest naar de Botanische tuin hij kan je daar over alles heel veel vertellen, Pepe weet echt alles over planten en dieren. Het is een echte aanrader om bij Pepe, Kathleen en de lieve kleine Elias te verblijven.
Jen en Caroline....Vlissingen.

• Verbleef: Mei, 2013, reisde met een partner
7 juni 2013 beoordeeld

Het verblijf bij Pepe en Kathleen is fantastisch. Prachtige locatie en uitzicht. De driegangen menu's die s'avonds worden klaargemaakt zijn uitzonderlijk lekker. De kamer is comfortabel en er is een espresso-apparaat. De behulpzaamheid en gastvrijheid is geweldig en zij zorgen ervoor dat je het als gast naar je zin hebt. Beter kan niet. Een heerlijk adres om te verblijven maar ook in de omgeving is de botanische tuin een aanrader en San Vito is een behoorlijke stad.

• Verbleef: Februari, 2013, reisde met een partner
5 mei 2013 beoordeeld

Toen we hier aankwamen kregen we meteen een warme deken van plezier over ons heen. Al meteen van het eerste moment merk je dat deze mensen Kathleen en Pepe hier heel hun hart hebben ingelegd. Hoe meer kun je het mensen naar hun zin maken ? Ik zou het niet weten. Niets is teveel en zoals Pepe al zij bij aankomst alles kan en mag.
Zelfs als we vragen om een mes om de meloen te snijden verdwijnt Pepe in de keuken om terug te komen met zakjes kant en klaar gesneden meloen voor onderweg, wat een lieverd. Ook Kathleen moeten niet we niet vergeten die heeft iedere keer weer een heerlijke maaltijd voor ons op tafel getoverd en in de tussentijd ook nog haar kleine knulletje aandacht gegeven. Als er iets was dan kreeg je altijd een goed antwoord en als er iets niet mogelijk was zoals in ons geval het quad rijden dan werd er alles aan gedaan om het op een andere manier een positieve wending te geven. Als ik dan toch ook nog een negatief puntje moet noemen uhhhh oja er liep een mier in de wc. Kortom een aanrader. Groetjes André, Margriet, Marcel en Paula.

• Verbleef: Mei, 2013
7 april 2013 beoordeeld

Wij hebben 4 nachten in Casa Botania mogen overnachten en dat was pure luxe na 2 trektochten in het Talamanca massief. Werkelijk super-comfortabele bungalows (met eigen espressoapparaat!), een uniek uitzicht over de Coto Brus vallei, verrukkelijke maaltijden en de geweldige behulpzaamheid van Kathleen om alles perfect voor je te regelen. Beter kan echt niet!

• Verbleef: Februari, 2013, reisde met een partner

In Casa Botania geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Casa Botania

Adres: Frente a la entrada de Los Angeles | between the Wilson Botanical Gardens and San Vito town, San Vito, Costa Rica
Locatie: Costa Rica > Provincie Puntarenas > San Vito
Voorzieningen:
Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kitchenette Restaurant Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 6 B&B's / pensions in San Vito
Prijsklasse: € 67 - € 90 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Aantal kamers: 4
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, dus je kunt je reserveringen bij Casa Botania met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?