Beoordeeld op 13 augustus 2018 via mobiele applicatie

Einde van de middag ingecheckt. Konden voor 20 dollar extra per nacht een kamer met lake view krijgen. Dit hebben we gedaan. Het uitzicht valt tegen maar oké.. we kunnen een stukje van het meer zien.

De kamer valt heel erg tegen. Beddengoed erg vies. Vlekken in de gordijnen en op de deur. Nachtkastjes onder de stof. En daar betaal je dan extra voor. Hoop bij uitchecken het geld van de upgrade terug te krijgen.

Housekeeping is wel snel gekomen. Zijn nu uit eten gegaan en hopen zo een schone kamer aan te treffen.

Wat een slecht begin in south lake tahoe

Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner
nverdile, Manager van Beach Retreat & Lodge at Tahoe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 augustus 2018

I am very sorry to hear this about your room. I will discuss this with housekeeping and we will work harder to provide a quality product.

Beoordeeld op 22 mei 2018

Prachtige locatie direct aan Lake Tahoe. Met schone en mooie kamer met klein balkon en Boathouse at the Pier is top voor drinks en Food en je kunt prachtig eczonsondergang over de bergen aan de westkant van het meer volgen. Je kan ook boten of waterfietsen huren

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Brandon R, General Manager van Beach Retreat & Lodge at Tahoe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 mei 2018

Thank you for your kind words. We are so happy that you enjoyed the gorgeous setting of Lake Tahoe and The Boathouse restaurant. We hope to see you again.

Beoordeeld op 2 september 2017 via mobiele applicatie

Prima hotel, direct aan het meer gelegen. Kamers zijn prima van grootte zij het dat de verlichting wat ondermaats is waardoor een en ander een wat donkere uitstraling krijg. Personeel echt super vriendelijk bij checkin en checkout, ook Barbie van de gastenservice was erg behulpzaam. Airco in de kamer maakte nogal lawaai, dus slapen met airco kon niet. Hierdoor werd het savonds wel net wat te warm in de kamer.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 14 augustus 2017 via mobiele applicatie

Kamers erg klein en gedateerd. Een kamer met 'gardenview' bleek uit te kijken op de parkeerplaats.
Lokatie van hotel zelf was wel gaaf; echt aan het meer. Ook het feit dat je als hotelgast gratis bedjes kan gebruiken op het strand was erg prettig!

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 18 juli 2016 via mobiele applicatie

Dit hotel doet zich beter voorkomen dan het is. Hotelkamers zijn donker en klein. Zeer gehorig en alles piept en kraakt. Als je bovenburen door de kamer lopen zit je rechtop in bed door de herrie ervan en het hele plafond boven he kraakt en piept. Zwembad is niet schoon, het water is troebel en dat is bij een chloorbad niet bepaald goed te noemen. The Boat House is restaurant vergane glorie met te dure prijzen voor het soort maaltijden.

Verbleef: juli 2016, reisde met familie