“Seafood op zijn best ”
Beoordeling van Harbour House - Kalk Bay

Harbour House - Kalk Bay
Geclassificeerd als nr. 5 van 33 Restaurants in Kalk Bay
Geschikt voor: Lokale keuken, Mooi uitzicht, Romantisch, Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
22 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke ervaring. Super leuke lunch in een zeer leuk kader aan de haven. Goede vibes, leuke bediening en een van de betere plaatsen voor seafood! Kortom aanrader.

HarbourHouseG, Manager van Harbour House - Kalk Bay, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 oktober 2017

Dear Moens B

Thank you very much for your review on TripAdvisor following your visit to Harbour House Kalk Bay.

Hearing you had an good time brings great joy to our team and we can't thank you enough for choosing Harbour House as your location of choice. It is our aim to provide not only a gastronomical cuisine, but a memory for years to come.

We aim to deliver the most mouth-watering meals, served by professional and attentive staff, to ensure nothing short of magnificent for our guests. This is our promise and intention each and every time.

We hope to welcome you back again soon.

22 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor een mooi tafeltje met uitzicht op de zee en de beneden gelegen zee honden, moet je tijdig reserveren en dit duidelijk melden. Sommige tafels lijken beschikbaar maar die zijn dan voor later gereserveerd.
Er was die dag geen kreeft, wel langoustines die prima smaakten. Ook de overige gerechten, oa prawns, waren van uitstekende kwaliteit. Bediening nogal slordig.
Open keuken, behoorlijk lawaaierig.

HarbourHouseG, Manager van Harbour House - Kalk Bay, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 maart 2017

Dear Annick V

Thank you for taking the time to share your review on TripAdvisor following your visit with us at Kalk Bay.

We truly value your opinion as it is from your comments that we are able to uphold our commitment to excellence, thus providing you with customer satisfaction for future visits.

While it is certainly never our intent to disappoint our guests or provide anything less than the best in personal service and facilities, I would like to sincerely apologize for the service shortcomings. We are typically known for our exceptional level of service. We can assure you the complications mentioned will be addressed to prevent issues like this from repeating itself in future.

kind regards

28 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dichtbij Fischoek ligt dit gezellig havenrestaurantje met overal heerlijk hoekjes en een mooi terras. De massala calamari zijn heerlijk. De schrimps Mozambique heerlijk pittig. Mooi uitzicht vlak aan het water

HarbourHouseG, Manager van Harbour House - Kalk Bay, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 maart 2017

Dear Herman M

Thank you very much for the great review on TripAdvisor.

I am very pleased to hear you had an enjoyable experience at Harbour House Kalk Bay. We pride ourselves with great views, service and food.
I hope there is many more visits and amazing experience with us in your not too distant future.

Kindest Regards,

8 november 2016 beoordeeld

Visgerechten gaan eten op ons eerste dag in Cape Town . Heel toffe uitzicht vanuit het restaurant op de zee. Voorgerecht , vissoep en hoofdgerecht visschotel en kleine dessert . Lekker wijnen ....

4 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed restaurant. Kundige en vriendelijke bediening. Die ook goed wijnadvies gaven bij onze gerechten. Zeer lekkere visgerechten, mooie aankleding van de zaak met grappig uitzicht op vissers aan een havenpiertje.

Harbour House W, General Manager van Harbour House - Kalk Bay, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 oktober 2016

Beste Joost C

Hartelijk dank voor uw review op TripAdvisor je volgt recente bezoek aan ons restaurant in Kalk Bay.

Het is met grote trots dat we zorgen voor een onvergetelijke en gastronomische ervaring voor onze gewaardeerde gasten. Van delicate bereiding van ons voedsel, tot expert plating, gedragen door en geserveerd door onze professionele medewerkers, zodat elke stap van het proces is ronduit perfect! Wij streven ernaar om een maaltijd noemenswaardig te leveren, op een locatie ongeëvenaard. We zijn verder dan blij om te horen dat we deden dat precies.

We kijken ernaar uit u te mogen verwelkomen snel terug

Dank je

Merinda Meintjes

Reizigers die Harbour House - Kalk Bay bekeken, bekeken ook

In Harbour House - Kalk Bay geweest? Deel je ervaringen!