Beoordeeld op 21 juni 2018

Gezellig Engels hotel met mooie spa faciliteiten. Goed ontbijt en uitgebreide dinerkaart.
Rustig gelegen buiten het centrum in een mooie natuur omgeving.Prima uitvalsbasis voor tourritten door Kent & Sussex.

Kamertip: Voorzijde, mooie typische oud Engels ruime kamer.
Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 14 juni 2018

Dit is een stijlvol, ouderwets hotel, zoals je in Groot Brittannie verwacht.
Kamers netjes, ruim.
Personeel vriendelijk. Helaas geen lift aanwezig, dus koffers de trap opslepen. Voor mij onmogelijk, gelukkig kon mijn man dat wel.
Goed restaurant aanwezig. Redelijke prijs. Allen lunch veel te duur.

Kamertip: Ik zou zelf volgende keer een kamer op begane grond willen.
Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 19 mei 2018

Gezellig familiaal hotel met recent gym en sauma en zwembad. Gedienstig personeel en prima eten. Een goede uitvalbasis om de tuinen in de buurt te bezoeken. We waren daar met busgezelschap. Het hotel heeft een tuin vanaf de kamer en restaurant zichtbaar. Ook prima bar.

Kamertip: Kamer 34 was prima.
Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 10 augustus 2016 via mobiele applicatie

Dit hotel, op korte afstand van het leuke plaatsje Rye, is een aanrader. Het is echt Engels hotel in een oud landhuis, met scheve krakende vloeren en lage deuren. Maar we hadden een prima kamer, heerlijk ruim. Er is goede WiFi, een heerlijk zwembad en sauna en het restaurant is prima.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 24 mei 2016

dit hotel is te groot en verouderd geeft niet weer wat wij er van verwacht hadden en de kamer was groot maar niet echt propere badkamer en s'avonds blijven eten waar er voor het eten een te dure prijs gevraagd wordt.

Datum van verblijf: mei 2016