“Het eten verdiende een betere beoordeling, entourage was ondermaats”
Beoordeling van Asperous

Asperous
Geclassificeerd als nr. 1 van 21 Restaurants in Agios Nikitas
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was erg lekker.
Bediening was waardeloos: je voelt je niet welkom. Er kan geen glimlach of gesprek vanaf, eten wordt in rap tempo doorgeduwd.
Zonde, want het eten en prijs-kwaliteit waren prima.
Heeft u zin in ongezellig lekker eten, dan bent u hier aan het juiste adres

Datum van bezoek: september 2019

4 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, uitstekende service en schoon. Een absolute aanrader voor iedereen die van lekker eten houd!

Datum van bezoek: september 2019
18 juli 2019 beoordeeld

Bij aankomst kregen we brood met tsazuki en water, heel aardig, maar achteraf moesten we er gewoon voor betalen, daar hou ik gewoon niet van. De man op t terras keek constant in onze richting om te kijken of hij wat weg kon halen, dit voelde totaal niet fijn. Bij het voorgerecht zei hij 'ik ga nog wat brood halen voor jullie dat is lekker om in de saus te dopen', dit kwam dus ook gewoon op de rekening. We hebben niet leuk gegeten.

Datum van bezoek: juli 2019
16 juli 2019 beoordeeld

Erg vriendelijk personeel. Lekker gegeten voor een vriendelijke prijs.
De “starters” zijn grote voorgerechten. Makkelijk te delen voor 3 personen.
Geven advies over de keuze die je maakt.
Gaan er zeker deze vakantie nig ern keertje terug!!

Datum van bezoek: juli 2019
1 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke personeel met goede service. Ze zijn snel en doen het zeker leuk.
Hou er echter wel rekening mee dat ze het brood, de fles water, service, etc. allemaal in rekening brengen, terwijl het brood en water onbesteld op tafel wordt gezet.

(Ze hebben de toeslag er uiteindelijk wel netjes af gehaald )

Eten: aardig, we hebben beter in het dorp gegeten.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Asperous bekeken, bekeken ook

Agios Nikitas, Lefkada

Agios Nikitas, Lefkada

Lefkada, Ionische Eilanden

In Asperous geweest? Deel je ervaringen!