“Een paradijs!!”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Hotel Bocas del Mar
Beoordeeld als nr. 1 van 4 hotels in Boca Chica
6 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat hebben we genoten van deze plek. Met onze kinderen van 15 en 17 jaar hebben we 3 nachten in geweldige grote moderne kamers met een prachtig uitzicht geslapen. De Beste bedden van onze hele reis. En volgens onze kinderen het beste hotel van onze reis. Goed eten, heel vriendelijk en deskundig personeel een prachtig natuurgebied waar we op zee walvissen, dolfijnen, haaien en heel veel vogels hebben gezien. En de brulapen niet te vergeten. Deze tour doe je vanaf het hotel gewoon naar de steiger lopen en instappen.... het nieuwe yogadeck aan zee maakte het voor mij compleet. Dank je wel bocas del mar wij bevelen jullie van harte aan.

Verbleef: Augustus, 2017
BocasdelMar, Manager van Hotel Bocas del Mar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

Hartelijk dank voor jullie positieve review. Het was een genoegen om jullie familie hier te verwelkomen en we zijn erg blij dat jullie de juiste mix hebben gevonden tussen rust en avontuur. We hopen jullie wederom te verwelkomen hier aan de kust van de Pacific.

Team Hotel Bocas del Mar

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Hotel Bocas del Mar
Bekijk de nieuwste beoordelingen

23 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een huisje met prachtige zichten, directe toegang tot 1 van de infinity pools, perfecte privacy in de kamers. I loved it!! Super ontspannen! Jacuzzi en andere sanitair was super hygiënisch. Alles elke dag goed opgekuist. Super vriendelijk personeel, springen echt voor alles in!

Verbleef: Juli, 2017, reisde met een partner

Het was een waar genoegen om jullie te ontvangen tijdens jullie recente bezoek en we danken jullie voor de review. We zijn blij dat jullie van premier suite categorie met jacuzzi hebben genoten en we hopen jullie weer te kunnen begroeten.

Team Hotel Bocas del Mar

20 juli 2017 beoordeeld

Na een bezoek in Panama City en het Kanaal was dit de ideale plaats om het andere Panama te ontdekken: prachtige natuur gaande van schitterende eilandjes met verborgen zandstranden, mangroves, stukjes regenwoud en (op enkele kilometers) koffieplantages. Dolfijnen zwemmen met de boot mee als je gaat walvisspotten, de apen leven er nog echt in het wild en de tropische vogels (papegaaien, toekans,...) zijn er makkelijk te vinden. Het hotel zelf kiest duidelijk voor kwaliteit in plaats van kwantiteit: de ongeveer 20 verzorgde kamers en suites liggen verspreid over het perfect onderhouden domein en garanderen rust. Onze suite was bijzonder verzorgd, en altijd zeer net onderhouden. Ontspannen kan aan de twee infinity zwembaden en vanop het volledige domein heb je zicht op zee en de vele eilandjes in de omgeving (zelfs vanuit de badkamer of de jacuzzi). We kregen telkens een heel verzorgd uitgebreid ontbijt met een ruime keuze aan extra's waaronder "glimlachende" pannekoekjes, een selectie aan vers fruit, edm.. Ook middag- en avondmaal zijn zeer verzorgd met telkens dagverse specialiteiten, zodat je nooit twee maal hetzelfde eet ook al blijf je langer. De bediening is zeer joviaal maar niet opdringerig. Gastheer Peter heeft alles perfect onder controle en doet werkelijk alles om jouw verblijf onvergetelijk te maken. De excursies zijn absoluut de moeite waard (ga zeker ook eens op quad toer onder de vakkundige begeleiding van Micha of op boottocht naar de mangroves of de eilandjes). Het enige minpuntje was dat we er op het einde terug weg moesten. Echt een aanrader ! (Joachim - Brugge)

Kamertip: Suite 17 is iets hoger gelegen met mooie vergezichten zowel van binnenin, vanop de terrassen,het naa ...
  • Verbleef: Juli, 2017, reisde met een partner

Beste Joachim,
Het is een waar genoegen voor het gehele team om een gedetailleerde review van uw verblijf in Bocas del Mar te ontvangen. We zijn blij dat jullie genoten hebben van de tijd in het hotel en dat jullie kans hebben gezien om te profiteren van alle mooie dingen die te zien zijn rond de Golf van Chiriqui. Zoals u zegt, de boottrips zijn een prima manier om de natuur van de Pacific te ontdekken en onze ATV en off-road tours bieden de mogelijkheid om echt regenwoud te zien op een onvergetelijke manier. We zijn ook verheugd te horen dat u de verschillende maaltijden bij ons heeft gewaardeerd, hetgeen een extra compliment is komende van een Belgische persoon!

Het gehele team van Bocas del Mar

11 april 2017 beoordeeld

Halfweg onze rondreis in Panama, hadden we een verblijf van 2 dagen in Bocas del Mar gepland. Wat een verademing! Een super-vriendelijk onthaal, een uitzonderlijk mooie ligging, en een paradijselijk adres om eens goed in de watten gelegd te worden. Peter en zijn medewerkers doen hun uiterste best om het naar je zin te maken. De kamers zijn een oase van rust, van alle comfort voorzien, met de nodige privacy, en bovendien bijzonder netjes. Ook de gemeenschappelijke ruimtes zijn uiterst verzorgd en het restaurant biedt een excellente keuken.
Uit alles blijkt dat het hotel uitmuntend goed gemanaged is. Een dikke proficiat aan het hele team!
Kortom een absolute aanrader waar wij, bij een eventuele volgende reis naar Panama, zeker terug gaan!
Tina & Danny (Oostende-België)

• Verbleef: Januari, 2017, reisde met een partner
BocasdelMar, Manager van Hotel Bocas del Mar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 juni 2017

Hartelijk dank voor uw 5-sterren review. Ons gehele team doet haar best om het onze gasten zo veel mogelijk naar hun zin te maken en uw opmerkingen zijn zeer motiverend voor ons allemaal. Wij zijn blij dat jullie net zo hebben genoten van ons kleine stukje paradijs als wij zelf!

The Hotel Bocas del Mar team

3 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel met 20 kamers / bungalow's, allemaal met uitzicht op zee. Doordat de bergen direct grenzen aan zee, is er geen strand. De zee is wel bereikbaar dmv aanlegsteigers.

De kamers zijn groot en de bedden fantastisch. Uitzicht ook vanuit de badkamer op zee. Absoluut een aanrader.

Verbleef: Maart, 2017, reisde met een partner
BocasdelMar, Manager van Hotel Bocas del Mar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 april 2017

Hartelijk dank voor jullie aanbeveling naar andere gebruikers van Tripdvisor. Wij zijn erg blij dat jullie genoten hebben van jullie verblijf.

Graag verduidelijken wij dat we wel beschikken over een klein strand, naast onze Yoga deck, behalve bij vloed. Qua zwemfaciliteiten bieden wij twee zwembaden, beiden met prachtig uitzicht over de baai. Tevens zijn er verscheidene strandjes dichtbij die makkelijk bereikbaar zijn per watertaxi.

We hopen jullie weer terug te zien in de nabije toekomst!

Hotel Bocas del Mar team

13 februari 2017 beoordeeld

Dit hotel vindt ik het mooiste hotel van Panama. De omgeving is schitterend, prachtige uitzichten over de mooie baai. Twee mooie zwembaden, tuin perfect onderhouden. De huisjes liggen erg mooi, ruime terrassen die overlopen in de gemeenschappelijke tuin. Gezellig restaurant en lekker eten. Niet de ervaring die ik van andere gelezen heb dat het restaurant vroeg sluit. De medewerkers zijn erg aardig. We waren hier voor ons 25 jarig huwelijk en we kregen een upgrade naar een bungalow met buiten bubbelbad en bij het diner stonden er bloemen op tafel. Heel attent van de staff. Absolute aanrader.

Kamertip: Alle bungalows hebben een mooi uitzicht
  • Verbleef: Oktober, 2016, reisde met familie
BocasdelMar, Manager van Hotel Bocas del Mar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 maart 2017

Geachte,

Wij apprecieren heel erg jullie 5 sterren review. Bedankt om even de tijd te nemen om jullie ervaringen met andere Trip Advisor gebruikers te delen.

Het was voor onze staff een hele eer om jullie 25-jarige huwelijksverjaardag mee te helpen kleuren…

Met vriendelijke groeten
Het Bocas del Mar Team

12 december 2016 beoordeeld

zeer ruime en nette kamers met een prachtig uitzicht ( zelf vanuit je bad). leuk eten in het restaurant met zicht op de mooie tuin. zeer vriendelijk onthaal door het personeel en de manager. lekker eten. een echte aanrader.

• Verbleef: Oktober, 2016, reisde met familie
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Boca Chica in overweging
op 5.3 km afstand
Gran Hotel Nacional
nr. 5 van 13 in David
208 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel Bocas del Mar geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Bocas del Mar

Adres: | Gulf of Chiriqui, Boca Chica, Panama
Locatie: Panama > Provincie Chiriquí > Boca Chica
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 4 hotels in Boca Chica
Prijsklasse: € 124 - € 218 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Hotel Bocas del Mar 4*
Aantal kamers: 20
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com en Hotels.com, dus je kunt je reserveringen bij Hotel Bocas del Mar met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?