Beoordeeld op 22 juli 2018 via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten, en de sfeer was lekker ontspannen zomers. Werkelijk alles was lekker, maar toch wel een speciale vermelding voor de Thaise soep. Die was fantastisch! En dat alles ook nog eens voor een hele schappelijke prijs. Aanrader!

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 2 mei 2018 via mobiele applicatie

Net hotel met schone kamers. Geen overbodige luxe maar wel goed bed en goede badkamer.
Ontbiit is in buffetvorm en was ruim qua keuze.
Avondeten is er puur genieten.
Tevens fijn terrasje.
De wifi is Netflixwaardig.

Datum van verblijf: mei 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 20 september 2017

Dit hotel is niet groot, maar gezellig en knus. Goede sfeer en super vriendelijk personeel. Het ontbijt is prima en voldoende keuze.
De kamers zijn keurig met een heerlijk bed. Wij gaan komend weekend weer.
De lokatie is aan een gezellig dorpsplein.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 2 september 2017 via mobiele applicatie

Zeer geslaagd gegeten. Ruime menu keuze voor zowel vlees als vis. Persoonlijk werd ik heel blij van de grote keuze aan bieren. Vriendelijk personeel. Buiten op het terras is het op en top genieten op een mooie zomeravond.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 8 augustus 2017 via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, moeite met een keuze te maken. 2 van de 4 aten pikante spare ribs en er zat geen vlees meer op. Ook de vis en varkensmedallion waren heerlijk. De bediening verloor ons niet uit het oog terwijl het restaurant (bijna) vol was. Kortom, prijs-kwaliteit is hier optimaal.

Datum van verblijf: augustus 2017