“Echt lekker gegeten. De look”
Beoordeling van Brasserie 't Appeltje

Geclassificeerd als nr. 1 van 3 Restaurants in Lage Zwaluwe
Beschrijving: Brasserie 't Appeltje is opgericht in July 2017 en biedt u diverse Nederlandse gerechten aan. U kunt bij ons lunchen, dineren of alleen iets drinken. Dit kan zowel op het terras als in het restaurant. Tevens bieden wij parkeergelegenheid op ons eigen terrein achter het restaurant. Mocht u vragen hebben dan kunt u altijd contact met ons opnemen.
2 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt lekker gegeten. De look van de coquilles en de eendelever was top en de Ribey was heerlijk. Fijne en goede bediening. Top!

Datum van bezoek: oktober 2020

12 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier werkelijk fantastisch geluncht tijdens onze fietstocht. Echt kwaliteit!. Zeer vriendelijke bediening

Datum van bezoek: september 2020
12 februari 2020 beoordeeld

Gezellige brasserie met een groot terras en parking. Service en menukaart in orde. Een aanrader bij een rgio bezoek met de fiets of auto. Zer democratische prijzen voor een snelle lunch of een diner

Datum van bezoek: oktober 2019
21 oktober 2019 beoordeeld

Een geweldig begin van onze toertocht. Prima verzorgd met een aparte zaal, goede koffie, verschillende soorten taart. En ze gingen speciaal voor ons ook nog een uur eerder open. ECHT TOP. Hier komen we zeker terug, met dank, Diane Brouwer

Datum van bezoek: oktober 2019
BrasseriehetAppeltje, Manager van Brasserie 't Appeltje, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 november 2019

Beste mevrouw Brouwer,

Heel erg bedankt voor uw recensie!

23 september 2019 beoordeeld

Zeer mooi en goed bedrijf , heel goed eten , prijs kwaliteit zeer goed , prettige ontvangst aanrader om eens naar toe te gaan .

Datum van bezoek: september 2019
BrasseriehetAppeltje, Manager van Brasserie 't Appeltje, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 september 2019

Beste Wijnand,

Heel erg bedankt voor uw review!

Reizigers die Brasserie 't Appeltje bekeken, bekeken ook

Lage Zwaluwe, Noord-Brabant

In Brasserie 't Appeltje geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.