“een heel lekkere maaltijd met zicht op de oceaan en La Gomera”
Beoordeling van Restaurante Sauco

Restaurante Sauco
Geclassificeerd als nr. 4 van 29 Restaurants in Alcala
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
28 augustus 2020 beoordeeld

Na reservatie konden we om 21.30u onze benen onder tafel schuiven met de lichtjes van La Gomera in de verte en het ruizen van de oceaan aan onze tafel.
Heerlijke gerechten. De tonijn en de risotto van kip met paddenstoelen waren overheerlijk. Ondanks de drukte absoluut geen last van gehad. Vlotte bediening en service. Eerder prijzig maar als verwennerij mag dit zeker al eens. Een absolute aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2020

6 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Tafel ,gereserveerd,maitre was even heel kort ,stress.
Zitten met zicht op zee.Goeie attente bediening,Soapa pescado y mrisco top,kom met behoorlijk wat vis en schelpen daar word de zeer warme vissorp op gegoten.Salade met geitekaas ok,gambas a la gilio met rosemarijn ok.
Lekkere rose wijn.Baracitto heel lekker.

Datum van bezoek: maart 2020
26 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend Italiaans restaurant met zicht op de oceaan. Tijdig reserveren voor een tafeltje is een aanrader. Prijzen zijn goedkoop en eten is uitstekend. Wachttijd kan wat oplopen maar bediening is zeer vriendelijk. Aanrader met kinderen.

Datum van bezoek: februari 2020
21 december 2019 beoordeeld

Reeds 3 jaar bezoeken we deze plaats. Voordien een lekker restaurant met een goede bediening en een mooie locatie met zicht op de oceaan. In het verleden een perfecte maitre die alles nauwkeurig in t oog hield, zowel de keuken met de kwaliteit van de geserveerde gerechten alsook had hij oog voor de perfecte bediening door zijn personeel. Toen zeker geen klachten. Bij ons bezoek vandaag was hij niet te bespeuren, spijtig genoeg was er nu iemand anders die de zaak runde. Deze persoon was helemaal niet met zijn vak bezig en gaf geen snar om het clienteel. Bij de opname van de bestelling was hij onproffesioneel en de andere momenten was hij ongeïnteresseerd met zijn telefoon bezig. Dan het eten, prijs/kwaliteit zeker geen top, mijn linguini met zeevruchten waarvan de 2 mosselen die erbij geserveerd werden koud! Voor de rest weinig zeebewoners in mijn pasta aangetroffen. Ik had reeds van andere klanten gehoord dat de service naar beneden was gegaan. We wilden het zelf ontdekken en hun verhaal klopt. Ons zullen ze niet snel terug zien met deze ingesteldheid van ,de klanten komen toch'....

Datum van bezoek: december 2019
14 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De locatie, bediening met zoveel vriendelijkheid, de kaart, het lekkere eten...daar hebben wij enorm van genoten.

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die Restaurante Sauco bekeken, bekeken ook

In Restaurante Sauco geweest? Deel je ervaringen!