17 mei 2018 beoordeeld

Veel aandacht voor details, zalige en luxe verwennerij !Restaurants in hotel zijn misschien iets duurder, maar natuurlijk vrije keuze om richting Playa de las Americas te trekken. Een aanrader voor herhaling vatbaar !
:-)

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Beatriz_AVI, Directora de Red Level van RedLevel at Gran Melia Palacio de Isora, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juli 2018

Dear guest Nico D.

Thank you for your preference in selecting Red Level at Gran Meliá Palacio de Isora for your holiday to Tenerife, as well as for the time you have taken to share your experience through TripAdvisor.

We are looking forward welcoming you back for your next holiday.

5 maart 2018 beoordeeld

Tweede maal dat we in Red Level verbleven en even goed als vorige keer. Echt niks op aan te merken. Kamer was perfect, bediening en service met een glimlach. Daar het enkele dagen minder weer was (regenachtig), werd het ontbijt niet buiten geserveerd, maar binnen in DUO.
Zelfs de service aan het zwembad is geweldig. Dagelijks kwamen ze eens rond met vers fruit en met een vers fruit sapje.
Wij komen zeker nog terug, ook omdat we in de nabije omgeving enkele lekkere restaurant gevonden hebben.

• Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Beatriz_AVI, Red Level Director van RedLevel at Gran Melia Palacio de Isora, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 april 2018

Dear guest Jan V.

Thank you for your preference in selecting Gran Meliá Palacio de Isora for your holiday to Tenerife, as well as for the time you have taken to share your experience through TripAdvisor.

It is a delight for our team to know that you have appreciated our exclusive facilities created for each of our guests to find their made-to-measure experience. In addition we genuinely appreciate your kind words about our staff’s aim .

We are looking forward welcoming you back for your next holiday.

3 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier reeds voor de 3e keer geweest en hebben alweer geboekt voor juni en oktober 2018.
We reizen 4 á 5 keer per jaar naar verschillende landen.
Dit is het enige hotel waar we vaak naar terug komen.
Top service. Zéér vriendelijk personeel. En vast personeel.
Enorm rustig (Red level=adults only). Geen animatie teams of luide muziek.J!
Keuze uit 7 verschillende restaurants die allemaal echt kwaliteits gerechten serveren. En we zijn zeer veel eisende mensen op vlak van eten. Vers, gezond, smaakvol en in aangename interieurs.
Niet die drukte of dat refter gevoel die je vaak op vakantie kan ervaren.
Kamers zijn goed onderhouden en zeer ruim. Badkamers met dubbele lavabo. Aparte douche en ligbad. Level kamers altijd met nespresso machine.
Wij zijn overtuigd van de prijs kwaliteit verhouding bij Melia. Daarom zijn we ook club member.
Maar dit hotel is één van hun Toppers!

Verbleef: maart 2018

Dear guest Sofie N.

Thank you for your preference in selecting Red Level at Gran Meliá Palacio de Isora for your holiday and for sharing your detailed review through TripAdvisor.

It is a great pleasure to know that we were able to satisfy you in every aspect of your stay, as our guests’ satisfaction is our most important goal. We are glad to read that our exclusive facilities, our gastronomic variety and our staff’s dedication to a service of excellence, were to your liking, providing you with a memorable holiday.

It would be a pleasure to welcome you again at Gran Meliá Palacio de Isora.

21 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is pure verwennerij. We worden behandeld en bediend als koningen. Het mag dan iets duurder zijn, het is elke euro waard. Teveel om op te noemen. De talrijke restaurants, bars. Voor elk wat wils. Dit resort is top en we komen zeker nog terug. Een pluim voor het talrijke personeel.

Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
Beatriz_AVI, other van RedLevel at Gran Melia Palacio de Isora, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 januari 2018

Dear Patrick D,

I would like to begin by thanking you for choosing Red Level at Gran Meliá Palacio de Isora for your holiday and for sharing your review.

There is nothing more rewarding than knowing that we were able to satisfy you in every aspect of your stay, as our guests’ satisfaction is our most important goal.

It would be a pleasure to welcome you again at Red Level at Gran Meliá Palacio de Isora.

16 november 2017 beoordeeld

Mooi hotel, met een uitstekende bediening. Vriendelijke en attentvolle medewerkers over de volledig lijn! In tegenstelling tot de vorige review, heb ik heel lekker gegeten. Prima ontbijt en keuze uit 6 restaurants, dit met verschillende types keuken.

Kamertip: We kozen voor de Red Level, wat mij de moeite waar is.
  • Verbleef: november 2017, reisde met een partner
Beatriz_AVI, Red Level Director van RedLevel at Gran Melia Palacio de Isora, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 november 2017

Dear guest JurgenPB

Thank you for your preference in selecting Gran Meliá Palacio de Isora for your holiday and for sharing your detailed review through TripAdvisor.

It would be a pleasure to welcome you again at Gran Meliá Palacio de Isora.