JavaCove Beach Hotel
  • Inclusief ontbijt
Krisna Beach Hotel(Pangandaran)
Mugibis Cottage(Pangandaran)
19 februari 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Terecht staat dit hotel als 'TOP choice' vermeld in de Lonely Planet. Hotel is prachtig aangelegd, met zwembad en zonnedek verhoogd gebouwd tegen de rotsen, zodat je over zee uitkijkt. Mooie kamers, oog voor detail, goede service en goed (westers) eten. Houd er wel rekening mee dat dit gedeelte van het strand en de zee een geneeskrachtige werking heeft voor de Javanen, m.n. bij zonsopgang. In de weekends en vakanties word je dus héél vroeg wakker van de mensenmassa's die dit deel van het strand bezoeken!
Hotel is zeer gewild, ondanks de hoge prijzen (er is één goedkoper kamertype, de rest is duur).

Verbleef: februari 2015
29 januari 2015 beoordeeld

Wij hebben heel leuke en rustige laatste dagen van onze vakantie gehad in het Java Cove Beach Hotel. Heel vriendelijke en behulpzame medewerkers. Heel goed Javaans eten te vinden dicht bij het Hotel. Onze kamer was zeker groot genoeg voor ons gezin met 2 kinderen.
Al met al een heel goede tijd gehad.

• Verbleef: augustus 2014, reisde met familie
15 oktober 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Javacove is een mooi hotel, vooral voor surfers. De locatie is namelijk een baai waar je goed kan leren surfen, maar als je daar niet van houdt, heb je er weinig te doen.

De kamers zijn klein, maar leuk ingedeeld en ingericht. De badkamer is half buiten, met enkel rolgordijnen die een afscheiding zijn tussen binnen en buiten. Dit vind ik zelf minder omdat er veel spinnenwebben en sofraggen aan het plafond hingen. Ook is het daardoor lastig muggen buiten te houden.

Het zwembad is top en het ontbijt ook. Ook is de receptioniste erg aardig, behulpzaam en spreekt ze goed Engels.

Jammer dat er op het strand geen bedjes zijn om op te liggen. Het is wat dat betreft een gebied in ontwikkeling. Sommigen vinden dat heel leuk, zo puur nog...anderen zoals ik houden toch van iets meer luxe.

Verbleef: oktober 2014, reisde met een partner
10 augustus 2013 beoordeeld

Super mooi hotel, nette kamers, gelegen in een prachtige omgeving.
Wat een relaxte vibe, prima faciliteiten.
5 dagen met m'n gezin hier doorgebracht, we hebben ons uitstekend vermaakt.
Het personeel en management zijn super gastvrij en gaan er echt voor.
Zeer behulpzaam, vriendelijk en spontaan.
Komen zeker terug!

Verbleef: augustus 2013, reisde met familie
14 februari 2013 beoordeeld

Lokatie perfect, leuk concept, maar erg star qua benadering mbt vragen en zaken organiseren. Zeker gezien de prijs die je betaald. Wij hadden ook via hun het transport geregeld: De chauffeur kwam te laat, een erg oude bus en een paar uur om gereden! Hiervoor namen ze niet hun verantwoordelijkheid. Terwijl we toch niet voor de goedkoopste optie hadden gekozen. Jammer, want de plek heeft potentie. De prijskwaliteit verhou

• Verbleef: augustus 2012, reisde met familie