“Lekker genieten”

Au Fil de L'Eau
Geclassificeerd als nr. 1 van 3 Restaurants in Couze-et-Saint-Front
Keukens: Frans
29 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Reserveren is een must want dit restaurant is snel volzet. Prijs/kwaliteit is dit het beste restaurant van de regio. Wij hebben genoten van de verse producten, en vriendelijke service.

Schrijf een beoordeling

2 januari 2017 beoordeeld

Leuk restaurant aan klein riviertje. Prima frans eten en vlotte bediening. Vooral bij mooi weer zeer leuke plaats om te gaan eten want dan kan je buiten zitten. Goede bediening.

3 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer leuk resto met mooi terras aan watertje.
Menu genomen van 24 euro ,perfecte prijs kwaliteit
Vriendelijke bediening , een aanrader we even reserveren.

14 november 2015 beoordeeld

Tijdens ons verblijf in La Millasserie kregen we elke dag een restauranttip en werd er een tafel gereserveerd. Dit was een van de restaurants. Normaal gesproken was je er misschien zo voorbij gereden. Heerlijk eten, niet duur en aan de achterkant is een terras aan het water. Aanrader!

9 juli 2015 beoordeeld

Schitterende locatie, naast een riviertje kan je gezellig tafelen. Er is een apart tafeltje : "Pour les Amoureus". Doen! Best reserveren. Schitterende menu's vanaf 24 euro. De wijnen zijn heel lekker en zeer betaalbaar.. Vanaf 16 Euro... Wie gelooft dit?

Reizigers die Au Fil de L'Eau bekeken, bekeken ook

In Au Fil de L'Eau geweest? Deel je ervaringen!