Beoordeeld op 28 april 2017 via mobiele applicatie

We waren aangenaam verrast door de grootte van het appartement. Twee aparte slaapkamers met ensuite twee grote badkamers. Ook een ruime woonkamer en keuken. Het appartement was van alles voorzien, zelfs een wasmachine, droger en strijkijzer. Het was vrij rustig waardoor er bij het zwembad genoeg bedden waren maar dat zal in de zomer wel anders zijn. Op het strand moest je voor de bedden betalen (€7,50). Helaas was het strand klein en niet echt schoon (toen wij er waren). Tijdens ons verblijf heeft het twee dagen non-stop geregend en dan is er maar weinig te doen in het hotel. Ook niet in Marbella trouwens. Vanaf het hotel is het ongeveer 15 minuten rijden naar het oude centrum van Marbella. We vonden het leuker om daar ' avonds te eten want in het hotel is de keuze beperkt. Overigens kun je ook prima zelf koken in het eigen appartement.

Datum van verblijf: april 2017
MarriottVacationClub, Customer Care Manager van Marriott's Marbella Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 mei 2017

Thank you for taking the time to leave a review. It is great to hear you enjoyed your stay and your villa here at Marriott's Marbelle Beach Resort. We hope you will join us again sometime.

Beoordeeld op 16 oktober 2016 via mobiele applicatie

Een gied hotel voor familie met of zonder kinderen.
Ligging is goed. Faciliteiten is goed. Goed onderhoud, schoon en royaal opgezet.
Ook voldoende varieatie van aktiviteit, zowel voor rustzoeker als fam. met kinderen. Ook zijn de apppartementen goed en royaal opgezet.

Datum van verblijf: oktober 2016
Margaret B, Corporate Customer Care Manager van Marriott's Marbella Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 oktober 2016

Thank you for your review of Marriott's Marbella Beach Resort. We are happy to learn you enjoyed our villas. We look forward to greeting you back on your next holiday.

Beoordeeld op 24 augustus 2016 via mobiele applicatie

We vinden het ieder jaar weer fijn om hier te zijn. Fijn zwembad fijn personeel. Heerlijk toeven in The chillbar. Altijd plek bij het zwembad. Kinderen vermaken zich prima ook omdat er voor hen veel georganiseerd word. Mooie tuinen direct aan zee enz enz. Kortom boor gezinnen een top plek.

Datum van verblijf: augustus 2016
MarriottVacationClub, Corporate Customer Care Manager van Marriott's Marbella Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 augustus 2016

Thank you so much for your review, Winny. We're glad that you return annually and look forward to your next stay!

Beoordeeld op 1 mei 2016 via mobiele applicatie

Leuk appartement-hotel , goed voor gezinnen met kinderen maar minder geschikt om te rusten en genieten . Spijtig dat niet alle mensen in het resort rekening houden met elkaar .( kinderen die rondlopen om 6u s'morgens dan in het midden van de nacht wakker gebeld worden door dronken mensen )
Wij vonden de supermarkt als ik het zo mag noemen bijzonder klein en ze hadden weinig keuze , de prijzen zijn ronduit duur .
Wij aten een middelmatige burger in de beachclub 16,95€ En dit in een Amerikaanse hotelketen ...
Vind het spijtig dat het zwembad in het begin van het seizoen niet opgewarmd word was te gewoon te koud om te zwemmen enkel goed om even te verkoelen .
Had eerlijk gezegd meer verwacht van deze Mariotte beach club .

Datum van verblijf: april 2016
Beoordeeld op 15 december 2015

In februari een weekje in het resort verbleven. Mooie locatie, direct aan het strand. Wel wat ver van het centrum van Marbella
Zeer goed onderhouden. Mooi zwembad en ruime appartementen.
Zwembad niet verwarmd, maar wel een binnenzwembad. handig in het vroege voorjaar.

Datum van verblijf: februari 2015