Amazonia Jamor Hotel(Linda-a-Velha)
Gratis annuleren tot 22/07
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 119 per nacht.

Gratis annuleren tot 29/07
  • Gratis parkeren
Altis Belém Hotel & Spa(Lissabon)
Gratis annuleren tot 25/07
Jeronimos 8(Lissabon)
  • Bar/lounge
Besparingsmelding! 30% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 30% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 169 per nacht.

Hotel Real Oeiras(Oeiras)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 26/07
  • Inclusief ontbijt
Hotel Solar Palmeiras(Paco de Arcos)
Pestana Hotel Group
  • Restaurant
3 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We gingen met onze zaalvoetbalploeg een weekendje naar Lissabon en we kwamen als alternatief bij dit hotel uit.
Alles aanwezig. Eigenlijk een vakantiehotel aan de rand van een hoofdstad.
Trouwens wordt dit hotel ook gebruikt door de verschillende Nat. voetbalploegen.
Het is dan ook gelegen op een steenworp van het nationaal stadion.
Ze regelden ook onze tickets voor de wedstrijd van Benfica.
Zelfs de algemene manager kwam ons begroeten bij aankomst.

Verbleef: mei 2016, reisde met vrienden
6 augustus 2015 beoordeeld

Zeer leuk hotel met alle wat je nodig hebt. Zeer ruime familiekamer. Wi fi in heel het complex prima, zelfs aan het zwembad.Elke dag een shuttle naar Lissabon en terug, gratis tijdens het hoogseizoen.Eten verzorgd met redelijk wat afwisseling.

• Verbleef: juli 2015, reisde met familie
4 augustus 2015 beoordeeld

Aangenaam hotel met ruim aanbod aan faciliteiten. Vriendelijk personeel, ruime kamers met mooi uitzicht. Kamers werden elke dag opgeruimd en handdoeken dagelijks verschoont. Hotel ligt wat afgelegen, boven op een heuvel en er was elke dag veel wind. Er is elke dag een gratis shuttlebus naar Lissabon. Openbaar vervoer is aanrader. Ontbijt was lekker.

Verbleef: augustus 2015
23 augustus 2014 beoordeeld

Mooi luxueus en verzorgd hotel met grote kamers, mooie zwembaden, sauna, .... Zeer vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijt en avondbuffet. Het ligt op een berg, dus mooi uitzicht, een fris windje, maar als je wilt wandelen, dan moet je wel weer terug de berg op. Er rijdt een bus van het hotel naar het centrum, en vandaar kun je verder met het openbaar vervoer . Zeker een aanrader!

• Verbleef: augustus 2014, reisde met een partner
28 september 2012 beoordeeld

De appartementen zijn zeer ruim met een slaapkamer, woonkamer met kitchenette ingebouwd, badkamer met bad (douche in bad) en een ruim balkon. De voorzieningen zoals zwembad, fitness,... Zien er netjes uit, maar deze gebruikte ik niet. De staff was zeer vriendelijk. Aangezien taxi's in Lissabon echt niet duur zijn, stoort de ligging net buiten het stadscentrum niet.

Verbleef: september 2012, reisde voor zaken