Beoordeeld op 8 september 2019

Een hele fijne, schone camping. Direct toegang tot het meer en leuke uitstapjes in de omgeving. Het sanitair werd 2x per dag grondig schoongemaakt. Er was geen brood op de camping maar wel in het dorpje direct boven de camping.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 13 augustus 2019

Vroeger altijd met mijn ouders en broers heen geweest, toen was de camping al geweldig en nu na 7 jaar samen met mijn vriendin terug gekomen en nog steeds een fantastische camping! Vroeger waren er wel meer Nederlanders, nu zijn er meer duitser. Verder nog altijd even leuk!

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 29 augustus 2018

We komen hier al jaren en het is en blijft een fantastische vakantie bestemming. Prachtig gelegen aan het Lac en dicht bij de Grand canyon du Verdon. Het water in het meer is super schoon en prachtig blauw.

Beoordeeld op 22 augustus 2018

Erg nette en goed onderhouden camping. Meer en dorp op loop afstand. Toiletgebouwen worden goed schoon gehouden. Mooie en over het algemeen ruime kampeerplaatsen. Niet erg aanwezige eigenaren maar wel behulpzaam bij vragen of problemen.

Beoordeeld op 20 augustus 2018

Een prima terrassencamping aan het prachtige meer van St. Croix. Het sanitair wordt zeer goed schoongehouden. Wat ikzelf zeer belangrijk vind. De sfeer is er prima dankzij de verschillende nationaliteiten die op de camping komen. Het is echt een camping voor de kampeerders. Hiermee bedoel ik: Geen huur stacaravans of huisjes die op dezelfde manier gerangschikt staan. Maar een gezellige mengeling van tenten, caravans en campers. Dus echt een topcamping waar het voor mij en de rest van de familie elk jaar weer als een thuiskomen voelt.