“Als je dan pannenkoeken restaurant bent....”
Beoordeling van De Hemelse Pannenkoek

De Hemelse Pannenkoek
Geclassificeerd als nr. 18 van 21 Restaurants in Overveen
Keukens: Nederlands
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag weer eens langs bij hemelse pannenkoek na een jaartje niet geweest te zijn. Wat een teleurstelling ....
De pannenkoek ( dat is toch wat ze zeker zouden moeten kunnen) was ondanks mijn verzoek om door te bakken slecht gedaan en zeker niet gaar. Op onze vragen over glutenvrije opties werd slecht en zeer ongeïnteresseerd gereageerd. Uiteindelijk een salade geitenkaas besteld .... nou die bij de supermarkt is beter!
Meisje in de bediening had het kennelijk heel druk met haar collega uit de keuken maar aandacht was er niet.
Wat een achteruitgang. Het zal niet lang duren voor deze tent definitief haar deuren sluit. Wij treuren daar zeker niet om want wij komen niet meer.

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier hebben we op een zomerse dag pannenkoeken gegeten. De bediening is zeer onervaren! Er vielen veel glazen stuk! ( kinderen lopen er op blote voeten) er is een springkussen voor de kinderen en je kunt er mini golven maar het stelt niet veel voor! De pannenkoeken waren wel lekker! Ze vergeten dingen erbij te geven (zaziki of knoflooksaus) het duurt vrij lang!

18 mei 2018 beoordeeld

De Hemelse Pannenkoek Overveen

Op een donderdag om 13.00 uur dit restaurant bezocht met 1 kleinkind (3 jaar)
Natuurlijk wisten wij dat het nooit druk zou kunnen zijn, maar het was helemaal leeg in deze mei vakantie.
Wat ons direct opviel was dat deze Hemelse zaak erg smoezelig was, tafels niet echt schoon en de ramen erg vies.
Afdrukken van vette handen stonden op de ramen. de kussens op de banken waren ook niet echt schoon.
En dan staat er bij de ingang een reglement waar in staat "het dragen van passende kleding" Wij weten eigenlijk niet wat
we aan hadden moeten trekken? Een overall?
Op de site van het restaurant is te lezen: Wij hebben het restaurant de afgelopen tijd flink aangepakt, binnen zijn we vooral bezig geweest met het opfrissen van het geheel,
hetgeen geresulteerd heeft in een frisse “natuurlijke” omgeving.
Hier hebben wij dus helemaal niets van meegekregen.
De bediening heel erg ongeïnteresseerd, niets voor het kind om mee te spelen tijdens het lange wachten op het eten.
Wel in de wachttijd kunnen luisteren naar de gesprekken vanuit de keuken door het personeel.
Het eten houdt ook niet echt over, pannenkoeken niet echt lekker en prijs/kwaliteit klopt niet.
Nee wij zouden dit restaurant niet aanbevelen, er zijn in de directe omgeving echt betere

19 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima plekje om na een dagje Bloemendaals strand af te sluiten met een pannenkoek. Het is een net tentje met leuk personeel dat op kinderen is gericht. De inrichting is niet per se gezellig, maar ik kan me voorstellen dat als je zomers buiten zit, het erg leuk is. Pannenkoeken zijn prima, ook weer niet om over naar huis te schrijven.

21 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Of het nou zelf gemaakt was of niet, de glazige poffertjes van de kids kwamen zeer waarschijnlijk uit één grote voordeelzak en de erwtensoep, goed gevuld overigens leek ook uit blik te komen. Bediening: vriendelijk en gezellig.

Reizigers die De Hemelse Pannenkoek bekeken, bekeken ook

Overveen, Noord-Holland

In De Hemelse Pannenkoek geweest? Deel je ervaringen!