“Als vanouds; lekker eten voor een goede prijs ”
Beoordeling van Loetje Overveen

Loetje Overveen
Geclassificeerd als nr. 4 van 20 Restaurants in Overveen
Keukens: Nederlands, Pub-restaurant
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
23 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We kennen Loetje uit Amsterdam, gorsel, Laren en het is overal prima. Geen liflafjes maar een lekkere kalfslever met veel uien. De friet is prima maar bestel met 5 personen 2 friet......
ik geef het 3 sterren omdat het allemaal down to earth is. Bediening goed ondanks de drukte.

18 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede lunch gehad bij Loetje. Je zit er leuk, bij goed weer een mooi terras, en er is een ruime eigen parkeerplaats. De maaltijd smaakte prima, de bediening is zeer vlot en correct.

15 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mmm, ècht heerlijke, malse biefstuk bali gegeten, met een overheerlijke jus!! Heel gastvrij personeel. Zeker een aanrader

2 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk ouderwets gegeten..ossenhaas met kippenlevertjes..was super.Bediening top snel en aangenaam.Het is alleen rumoerig en massaal..super gezellige avond heerlijk gegeten..

29 september 2017 beoordeeld

Hier heerlijk gegeten samen met mijn vriendin. Het terras ligt op een wat drukker stuk maar je hebt hier niet echt last van gezien de bocht afdraait.
We hebben op het terras een drankje gedronken en toen maar besloten ook nog wat te
eten. Gezien mijn vriendin uit de buurt komt adviseerde ze Ossenhaas Bali en deze was met wat witbrood echt heerlijk!
Qua prijs is het geen goedkoop restaurant maar gemiddeld, maar daar krijg je dan wel weer lekker eten voor.

De bediening was ook heel vriendelijk, zelfs een bakje water voor de hond en wat brokjes werden neergezet. echt goed!

Reizigers die Loetje Overveen bekeken, bekeken ook

In Loetje Overveen geweest? Deel je ervaringen!