“Verrassende eetschuur”

Keukens: Belgisch, Europees, Grill
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld

Tijdens een weekend weg hier gereserveerd. Bij aankomst even slikken: het is geen intiem restaurant maar een grote eetschuur. De uitermate vriendelijke ontvangst, het goede eten, de prima prijs-kwaliteitverhouding en de goede akoestiek maken dat we toch fijn gegeten hebben.

CWautelet, Responsable réception van Brasserie des Fagnes, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 juni 2018

Bedankt voor uw bericht. Dit doet deugd.

Jullie zijn nog eens van harte welkom!

Corentin W

22 mei 2018 beoordeeld

Wij zijn er gekomen omdat er een Camperplaats is, tot onze verbazing is het restaurant meer dan gemiddeld goed.
Het is ook een van de enige restaurant die ik ken die geen cola serveren wat ik een pluspunt vind.
De bediening spreekt Frans en de meeste ook Nederlands.
Zeer vriendelijke attente bediening met persoonlijke aandacht.
Om een weekend te beginnen de perfecte locatie.

14 mei 2018 beoordeeld

Zondagmiddag, goed weer, medio mei. Op terugreis vanuit de Champagne onze 4 motoren op de speciale parkeerplek -pal in het zicht van het restaurant- gestald. Het bleek druk, maar dankzij online reservering werden we meteen naar onze tafel gebracht. De helmen en jassen kregen van de eigenaar/floormanager een speciale plek, super. De bediening was vlot, tweetalig en uitermate attent/vriendelijk. Ook het eten en drinken: van prima kwaliteit... Groot compliment en we komen graag weer terug !!

14 mei 2018 beoordeeld

Leuk om te doen en ook lekker gegeten. Het was er wel vrij druk. Je kan er ter plaatse het Fagne bier, kaas en nog ander
lekkers kopen

9 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke, gezellige, vriendelijke ontvangst en heel lekker eten ! We keren tevreden terug dankjewel en tot zaterdag

Reizigers die Brasserie des Fagnes bekeken, bekeken ook

Mariembourg, Hainaut Province
Couvin, Namur Province

Bourlers, Hainaut Province

Froidchapelle, Hainaut Province

In Brasserie des Fagnes geweest? Deel je ervaringen!