Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Gemiddeld
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

FemkeDijk ...
2 beoordelingen
“oké appartement”
Beoordeeld op 9 augustus 2019 voor een verblijf in juli 2019

Alle basisbenodigheden zijn met mate aanwezig.
Voor ons was het bed wat te kort (180 cm lang) aangezien één van ons 1.80m lang is. De wifi heeft niet een sterk signaal dus niet overal is bereik in het appartement.
Er is genoeg ruimte voor 4 personen.
Ook is er een bed, bad en stoel voor een baby, en een kleine hoeveelheid speelgoed voor kinderen.
De ruimtes waren allemaal netjes een schoon bij aankomst.
De hal/trap heeft nog enig onderhoud nodig.

Datum van verblijf: juli 2019
Je leeftijdgroep 25-34
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Nee.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren
Vertrouwd door reizigers
Je gratis vermelding instellen
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.