“Heerlijk eten, matige en lekkere wijn, matige bediening en vooral snel wegwezen.”
Beoordeling van Nova

Nova
Geclassificeerd als nr. 1 van 13 Restaurants in Bergschenhoek
5 weken geleden beoordeeld

Eten is heerlijk, vers, zeer goed van smaak en precies op temperatuur. In de eenvoud herken je de professionele kok! Dranken vonden wij wisselend, van heel matig tot voortreffelijk en dat is wel storend bij lekker eten.

Bediening zeer matig helaas. Onzekere en nerveuze mensen en gekleed in sjofele t-shirts, soms nog nat van de afwas. Zij maakten een opgejaagde indruk. Timing is beroerd, wij kregen het gevoel of we heel snel moesten eten. Nadat we vroegen of we nog even mochten wachten op het volgende gerecht ging het hoge tempo gewoon door.

De tip is om eens goed na te denken over de timing, presentatie en de wijn, kan allemaal beter.

Datum van bezoek: september 2019

9 september 2019 beoordeeld

Wij waren alle 4 aangenaam verrast over de smaken en de opmaak. Het personeel wist ons precies te vertellen wat we allemaal kregen voorgeschoteld, top. De rekening was alleszins redelijk voor de kwaliteit. Hier komen we terug. Bij een volle zaak is het wel erg rumoerig. Daar zou wat op verzonnen moeten worden.

Datum van bezoek: september 2019
27 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! Cava vooraf. Mooi menu. Lekkere wijn. En goed en gastvrij personeel. Maar helaas te weinig personeel. In het begin van de avond gaat het nog, maar als het restaurant voller wordt, kunnen ze het niet bijhouden. Aan hen ligt het niet, want ze rennen zich de benen uit het lijf. En als het dus veel te druk wordt gaan ze bestellingen vergeten en zit je allebei 25 minuten naar je leegegeten bord te staren. Een foute bezuiniging van de eigenaar. Uiterst irritant als je continu lang moet wachten.
€130,- voor 2 pers.

Datum van bezoek: augustus 2019
16 augustus 2019 beoordeeld

Dit mooie restaurant geef je het gevoel dat je thuis bent er is een keuze menu wat wel moi is samengesteld prijs kwalitijd komen zeker overeen de kwalitijd van de gerechten zijn top alleen de garnering is te veel wat jammer is omdat dit de kwalitijd van het herecht weg haald

Datum van bezoek: augustus 2019
6 augustus 2019 beoordeeld

Het is lang geleden dat we bij voor zo'n goede prijs kwaliteit verhouding gegeten hebben.
Open sinds januari 2019, heeft dit restaurant binnen no time een uitstekende naam opgebouwd, en terecht!
De keuken is helemaal top en je kan tegen een zeer schappelijke prinsheerlijk eten.
Wat kleine schoonheidsfoutjes; een wat onervaren ontvangst waarbij door de dames aan de entree wel vriendelijk wordt welkom geheten maar je het verder maar uit moet zoeken en één zeer storende, een uitermate slechte akoestiek, verziekt je avond niet want de bediening is snel, accuraat en deskundig en het eten is heerlijk!

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die Nova bekeken, bekeken ook

Bergschenhoek, Zuid-Holland

In Nova geweest? Deel je ervaringen!