“Lake house movie avond”
Beoordeling van Lake House Rotterdam

Lake House Rotterdam
Geclassificeerd als nr. 2 van 13 Restaurants in Bergschenhoek
Beschrijving: Wine & Dine op de mooiste plek in het Bergse Bos. Geniet van de prachtige gerechten tijdens lunch en diner of van een gezellige avond met mooie wijnen en uitgebreide bites, onder het genot van de beats van onze huis DJ! Lake House Rotterdam is een officiele trouwlocatie, en de perfecte plek voor zakelijke lunches, meetings en presentaties.
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Donderdag 12 sept lekker gegeten in gemoedelijke sfeer
Vriendelijk personeel wat er alles aan doet om het naar je zin te maken.
Ook heel leuk was de film na het eten die buiten op het terras op grote buiten bioscoop werd vertoond.
Zo een avond is voor herhaling vatbaar

Datum van bezoek: september 2019
celwinlakehouse, Public Relations Manager van Lake House Rotterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste Piet,

Hartelijk dank voor uw bezoek aan Lake House en de mooie review.
Wij vonden Movie At The Lake ook een erg geslaagde avond en zullen in het voorjaar van 2020 zeker terug keren met dit event!

We hopen u snel weer te mogen verwelkomen.

9 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

2 keer in de zaak aanwezig geweest en erg goed gegeten in de mooie zaak met erg vriendelijk personeel

Datum van bezoek: juni 2019

Hi Maxcaarels,

Hartelijk dank voor je dubbele bezoek aan Lake House en de complimenten.
We zijn blij te horen dat je goed hebt gegeten en ons personeel je goed heeft geholpen.

We hopen je snel weer te mogen verwelkomen!

- Lake House Rotterdam

28 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze ervaring bij Lake house was eigenlijk een combi van onderstaande reviews. Leuke plek, mooi decor, fijne atmosfeer en een leuke gastvrouw als visitekaartje. Echter zijn de hapjes niet van een hoogstaande kwaliteit maar voornamelijk volledig ingekochte producten die zijn opgewarmd. Dit strookt niet met de rekening die je achteraf gepresenteerd krijgt.
Als je dan uiteindelijk nog een volledig glas bier over je heen krijgt door een helaas onervaren ober en daarvoor geen enkele compensatie krijgt aangeboden (behalve de boodschap dat je dat specifieke biertje die nu vanuit je broekspijp op de grond druppelt niet hoeft te betalen) loop je toch wel met een tegenvallend gevoel weg.

Komen we terug... jawel. Zijn we laaiend enthousiast? Nee dat nog niet.

Datum van bezoek: augustus 2019
celwinlakehouse, Public Relations Manager van Lake House Rotterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 september 2019

Beste LindaRotterdam,

Hartelijk dank voor je bezoek aan Lake House en uitgebreide feedback. Dit waarderen we enorm, want hier kunnen wij alleen maar van leren.

We gaan je feedback aangaande de Bites bespreken met onze keuken. De ober in kwestie hebben wij reeds aangesproken, want normaliter dienen jullie op z'n minst een gratis drankje te krijgen natuurlijk.

We hopen jullie in de nabije toekomst snel weer te mogen verwelkomen om te laten zien dat we beter kunnen dan jullie nu hebben ervaren. Voor nu onze excuses voor het ervaren ongemak.

- Lake House Rotterdam

20 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op vrijdagavond van plan om bij restaurant H***** te gaan eten. Maar de bediening daar was stuntelig en de avond eindigde snel door een glas wijn dat over mijn broek gekieperd werd. Naar huis gegaan om om te kleden en toen naar lake house gegaan op basis van onze eerdere goede ervaringen. En terecht. Opnieuw waren we blij verrast met de attente goede bediening. Een verademing. Eten en ambiance was ook weer goed.

Datum van bezoek: augustus 2019
celwinlakehouse, Public Relations Manager van Lake House Rotterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 augustus 2019

Beste christoffelv2018,

Hartelijk dank voor uw bezoek aan Lake House en de mooie review! Daar worden we erg blij van.

We hopen u snel weer te mogen verwelkomen in het Bergse Bos.

19 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Al fietsend naartoe gegaan en hier wat gedronken. Geweldige locatie, druk en de service is redelijk vlot.

Datum van bezoek: augustus 2019
celwinlakehouse, Public Relations Manager van Lake House Rotterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2019

Beste Aboa-Rotterdam,

Hartelijk dank voor uw bezoek aan Lake House en de fraaie 4-sterren review. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen in het bos aan het water.

Reizigers die Lake House Rotterdam bekeken, bekeken ook

Bergschenhoek, Zuid-Holland
Bergschenhoek, Zuid-Holland

Berkel en Rodenrijs, Zuid-Holland

In Lake House Rotterdam geweest? Deel je ervaringen!