24 juni 2017 beoordeeld

Ligging van dit design hotel viel tegen. Hotel maakt onderdeel uit van een klein dorpje waar niets te doen is. Geen mooie of bijzondere ligging. Foto's geven onjuist beeld.
Hotel is binnen wat aan de donkere kant. Eten in restaurant is van top kwaliteit maar wel aan de prijs. Voor andere restaurants moet je met de auto een minuut of 10 rijden.
Hotel is gehorig. Kamers zijn zeer royaal, maar vaak zonder mogelijkheid om buiten te zitten. Dakterras is geweldig. Ontbijt is prima, maar niet bijzonder.
Het zwembad gaat pas open vanaf juli!
Bij winebar komen ook locals wat drinken. Wij hebben dit gemeld bij hotelreview. Daarnaast wordt bij deze bar ook namaak merk kleding verkocht. Wij vinden dit niet passed voor dit hotel.

• Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
20 november 2016 beoordeeld

Ideale uitvalsbasis om dit stuk van de Rioja-streek te ontdekken! Talrijke leuke dorpen en dito bodega's in de nabije omgeving om te ontdekken; Architecturaal is het hotel ook mooi in het dorp verwerkt

Kamertip: kamers op de hogere verdieping owv het uitzicht
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
HotelViura, Director General van Hotel Viura, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 april 2017

Geachte klant,

Vergeef mijn Nederlands is niet goed.

Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden.
We hopen u binnenkort weer te zien bij ons.

Morey Pérez,
Hotel Manager.

19 juli 2016 beoordeeld

Dit hotel is van eigenaardige architectuur! Maar het interieur is buitengewoon en zeer modern en toch "warm" ! Het ligt in een nauwe vallei en in de schaduw van het dorp!
De bediening is zeer goed en vriendelijk! De kamers zijn ruim en de bedden zijn goed!
Kortom "top" ! Ideale uitvalsbasis om de Riojaroute te doen !

• Verbleef: juli 2016, reisde met vrienden
14 juli 2016 beoordeeld

Bij aankomst viel de ligging van het hotel ons tegen. Op de div. websites krijg je de indruk dat het hotel mooi tegen rotsen aan is gebouwd met prachtig uitzicht, maar in werkelijkheid ligt het feitelijk in een dal van het kleine dorp. Overigens qua locatie wel een prima uitvalsbasis om dit deel van de Rioja te verkennen. De kamers zijn mooi qua ontwerp, comfortabel en schoon. Het restaurant is bijzonder; uitstekend diner (wel prijzig) en hele goede wijnen. Het bar personeel kan nog wat vaardigheidstraining gebruiken, het ontbijtpersoneel aanvullende gastvrijheidstraining. De receptie was zeer voorkomend en behulpzaam.

Kamertip: Vraag kamer aan voorzijde of 'kerk'zijde.
  • Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
8 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Per ongeluk gevonden omdat bij Marques de Riscal geen plaats was. Maar wat zijn we blij dat we er mochten verblijven. Heerlijke grote kamer, modern, alle gemak, airco, prachtige inrichting van restaurant, gangen, receptie en de kamer.
Hulpvaardig personeel. Lekkere lichte lunch op terras bij bar.

Ik zou hier eerder terug gaan dan bij Marques de Riscal.

Topper!

Verbleef: juli 2016, reisde met familie